شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

عزیزم تولدت مبارک

1394/9/16 13:54
نویسنده : مامان سعیده
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

الهی قربونت برم خیلی دیر اومدم میدونم باید منو ببخشی مشغله کاری باعث شده که من دیگه فرصت آپدیت کردن وبلاگتو نداشته باشمخجالتخجالتشرمنده خیلی شرمنده

قول میدم از این به بعد مرتب بیام

عزیز دلم تولدت مبارک

پنج شنبه 12 آذر تولدت بود.عجب شبی بود برف میومد شدید.یه تولد خود مونی گرفتیم

سه سال گذشت مثل برق و باد،تو داری بزرگ میشی و ما ...

چی بگم از شیطونیات چی بگم از شیرین زبونیات آخ آخ آخ چقدر تو خوشمزه شدی

روز تولدت چقدر شیرین کاری کردی چقدر آتیش سوزوندی نمیذاشتی که بشینیم میگفتی باید برقصین خودتم که اون وسط فقط قر میدادی.اونقدر رقصیدی و بادکنک بازی کردی که شب تا صبح راحت خوابیدی و اصلا بیدار نشدی(آخه هر شب دو بار واسه آب بیدار میشی)

خلاصه عزیزم شب خوبی بود.ایشالا عزیزم 120 سال عمر کنی و همیشه شاد باشی

تو پست بعدی میام اتفاقاتی که تو این چند ماه افتاده برات مینویسم

دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم هـــــــــــــــــــــــــزارتابوسبوسبوسبوس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان گل پسر
16 آذر 94 14:40
سلام سعیده جون. خوبی؟من چند بار اومدم کامنت دادم جواب ندادی فک کردم قهری.
مامان سعیده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ن بابا چه قهری یه چند وقته مشغولم فرصت نداشتم بیام وبلاگ
مامان گل پسر
16 آذر 94 14:40
خصوصی
مامان امیر عطا
23 آذر 94 16:54
سلام.. اااااااارتین جونم تولدت مبارک..ایشالله 120 ساله شی..
مامان علي كيا
27 آذر 94 16:56
تولدت مبارك گل پسري
مامان محمدحسین
30 آذر 94 20:49
تولدت مبارک عزیز خاله ، ببخشید که دیر تبریک گفتم،
مامان محمدحسین
26 دی 94 19:59
سلام عزیزم تولدت با تاخیر مبارک
عاطی مامان elaaaaa
28 دی 94 20:15
سلام من مامان الای جون هستم خیلی وقته ازتون خبری نیست پسرتونم ماشالله بزرگ شده خدا حفظش کنه
(✿◠‿◠) مامان بهار (✿◠‿◠)
17 اسفند 94 18:06
تووولدت مبارک گل پســـــــــر..البته با تاخیر