شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

سرما خوردگی شدید

1393/9/8 15:16
نویسنده : مامان سعیده
915 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

الان میپرسی چرا این همه مدت نبودم و وبلاگتو آپ نکردم.آره عزیزم علت این که این دو هفته رو نتونستم بیام مریضی تو بود بد جور سرما خورده بودی منم مشغول مراقبت و پرستاری بودم 

سرما خوردگیت اونقدر شدید بود که دکتر برات نصف پلی سیلین رو تجویز کرد،آخه سرفه میکردی از نوع خروسکی،تب 38 درجه داشتی و آبریزش دماغتم که براه بود الهی بمیرم اونقدر بی حال بودی که فقط دراز کش جلوی تلویزیون مونده بودی باید اعتراف کنم که دلم برای شیطونیات تنگ شده بود.الحمد اله الان خیلی خیلی خوبی بازم شیطونیات شروع شده آرام

اینم عکست که بی حال داری TV نگاه میکنی

خدایا هیچ وقت هیچ پدر و مادری مریضی بچشو نبینه (الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آمین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
11 آذر 93 17:02
فدات شم عزیزم آخییییییییییییی. خدا به داد ما مامان ها برسه تو این فصل سرما ..
مامان سعیده
پاسخ
آره واقعا من که از ترسم دیگه زیاد بیرون نمیرم