شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

واکسن دو ماهگی

1391/11/14 17:46
نویسنده : مامان سعیده
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

دو روز پیش پنج شنبه وقت واکسن دو ماهگییت بود رفتیم مرکز بهداشت که واکسنتو بزنیم بغل مامانی خوابت برده بود همین که گذاشتمت روی تخت از خواب بیدار شدی با اون چشمهای قشنگت همچین مامان و نگاه میکردی که دلم برات خیلی سوخت. بعد خانم اومد از هر 2 تا پاهات آمپول زد خیلی گریه کردی دیگه کم مونده بود که منم گریه کنم آخه از ته دل گریه میکردی بعد بغلت کردم یه خورده ساکت شدی.بهمون گفتن که شاید تب کنی به خاطر همین مامان خیلی نگرانت بود ولی خوشبختانه تو پسر گلم قوی بودی اصلا تب نکردی و مثل همیشه مامانی رو اذیت نکردی

 

دوست دارم خیلی زیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اکبر عظیمی نژادان
18 بهمن 91 12:50
خیلی تبریک میگم بهتون خدا نیگهداره برای شما ها بهزاد جان هوا خوب شه بیار تهران ببرم بگردونمش از طرفه من ماچ کنش