شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

سه ماهگی

1391/12/12 17:48
نویسنده : مامان سعیده
458 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به یکی یدونه پسرم آرتین جان

عزیز دلم امروز سه ماهه شدی هر روز که میگذره تو شیرین تر و شیطون تر میشی بعضی وقتها یه کارهایی میکنی که دل مامان وبابا رو میبری اصلا اذیت نمیکنی وقتی میریم مهمونی مثل یه پسر خوب یا خوابیدی یا اینکه ساکت میشینی و نگاه میکنی

فدات بشم عزیزم دوستت دارم اندازه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان کوثری
12 اسفند 91 16:20
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
مامان آی سل
13 اسفند 91 20:26
سلام .خیلی ممنون که به ما سر زدین.با کمال افتخار لینک میکنم.آرتین جان خیلی نازه.خدا براتون حفظش کنه.


مرسی خیلی خوشحال شدم
آيشن جون
2 فروردین 92 18:15
سلام آرتين جان عيدت مبارك. من آيشن هستم لطفا منو لينك كن.عمه جون پريسام شمارو به من معرفي كردن كه با خاله جونت همكلاس و دوسته


سلام چشم حتما لینک میکنم