شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

همایش شیر خواران حسینی

1392/8/17 21:56
نویسنده : مامان سعیده
382 بازدید
اشتراک گذاری

ای گواه من بی گناه من محو تو شده بابا

حاجی ششماهه ام سوی خدا می روی

حج تو گشته قبول راس جدا می روی

لای لای علی اصغرم

گهواره شده بی تو بی صفا بمیره برات مادر

مگه پاره شد حلق نازکت نمی یاد صدات اصغر

بزن دوباره به هم لبای خشکیده تو

بیا ببندم علی گلوی ببریده تو

لای لای علی اصغرم

قبر کوچیکت برا مادرت حکم کعبه رو داره

خاک قبر تو می ریزم به سر خون ز دیده می باره

بسکه تو با غیرتی رفتی نبینی مرا

لحظه بی معجری در وسط شعله ها

لای لای علی اصغرم

عزیزم امروز جمعه مصادف با چهارم محرم همایش شیرخواران حسینی بود ما هم چون پارسال نذر کرده بودیم قرار شد تو مراسم شرکت کنیم از این لباسهای مخصوص خریدیم شما رو آماده کردیم و رفتیم مراسم خیلی خوبی بود شما خیلی آروم بودی و اذیت نکردی ولی بجاش من یه دل سیر گریه کردم خدا خودش قبول کنه ایشالا مامانهایی که چشم انتظار یه نی نی توپول موپولی و خوشگلن حاجتشون برآورده بشه (الهی امین)

یه چند تا عکس انداختم که برات میذارم

تو مسجد روسری که از زیر هدبند گذاشته بودیم و در آوردی دیگه نذاشتی بذاریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان عرفان
18 آبان 92 9:52
التماس دعا


محتاج دعا
مامان محمدحسین
18 آبان 92 10:33
قبول باشه عزیز دل خاله.....


ممنون
ayhan
18 آبان 92 11:38
قبول باشه عموجون


مرسی
sepideh
18 آبان 92 11:55
elahi ghorboonet besham cheghadr ham behesh miyad.


مامان امین
18 آبان 92 12:21
التماس دعا سعیده جون. خوش به حالتون.ما که قسمت نشد بریم.


محتاج دعا اشکال نداره ایشالا سال بعد
مامان علی (نازی)
18 آبان 92 14:35
قبول باشه


قبول حق
الهام
18 آبان 92 17:19
آخی نذرتون قبول باشه اتفاقا دیروز که داشت مراسم از تی وی بخش میشد با خودم فکر کردم یعنی مامان جون آرتین امروز بردش همایش شیرخوارگان


آره الهام جون رفته بودیم ولی حالا از کجا فهمیدین که قراره بریم
مسیحا
18 آبان 92 22:55
هر جا که میروم ز غمت دیده پر نم است هر ماه من ز داغ تو ماه محرم است یک لحظه بی محبت تو کی کشم نفس دنیای بی حسین، برایم جهنم است
مامان ماهان
18 آبان 92 23:48
تو لباسها چقد نازي خاله الهي حضرت علي اصغر حافظ و نگهدارت باشه گلم


ممنون خاله الهی آمین
مامان ماهان
18 آبان 92 23:49



مامان امیرحسین
19 آبان 92 16:10
قبول باشه. چه ناناز شدی تو این لباسا
مامان سعیده
پاسخ
ممنون قربون شما
الهام مامان محیا
19 آبان 92 22:29
نذرتون قبول الهی که شاهزاده علی اصغر نگه دار همه ی نی نی ها باشه عکسهای محیا هم اپ شد
مامان سعیده
پاسخ
ممنون الهی آمین
مامان اهورا(نرگس)
21 آبان 92 13:00
قبولت باشه نازنینم...امام حسین نگهدارت....
مامان سعیده
پاسخ
الهی آمین
مامان امیرعطا
21 آبان 92 14:07
سلام. قبول باشه عزاداریتون. حضرت علی اصغر پشت و پناهت آرتین جون. مامانی میشه بپرس شما اهل کجایین؟؟
مامان سعیده
پاسخ
سلام ممنون الهی آمین.عزیزم ما اهل تبریزیم شما چی؟
صـبــا خاله ی آیـــســـا
22 آبان 92 19:06
حضرت علی اصغر پشت و پناهت
مامان سعیده
پاسخ
الهی آمین
الهام مامان محیا
28 آبان 92 14:55
راستی ارتین اینجا بغل شماست؟ یا بغل مامانیش؟ میخوام ببینم شما هم مثل من گاهی چادری و تفریحی مانتویی هستی؟