شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

شب یلدا92

1392/10/1 13:00
نویسنده : مامان سعیده
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

دیشب شب خوبی بود طولانی ترین شب سال،امسال تو پیشمون بودی و این باعث شده بود که جشنمون شیرین تر باشه البته پارسالم تشریف داشتی ولی خیلی کوچیک بودی(18 روزه)مژه

فقط آجیل و تخمه یادم رفته بزارمآخخجالت

امسال خونه خودمون بودیم و جایی نرفتیم.یه جشن سه نفره کوچولو گرفتیم که خیلی خوش گذشت جای همه خالی.دست پدرجون و مادرجون(پدر و مادر مامانی)بابت وسایلهایی که برامون خریدن درد نکنه

 میریم سراغ عکسها

 

این فرش رو هم بابایی هدیه شب یلدا برای من و شما پسر گلم خریده.دستت درد نکنه همسرگلمقلب

اینها هم هدیه شب یلدای پدر جون و مادرجون که بازم دتشون درد نکنهقلبقلب

هدیه آرتین(پلیور،ژاکت،دو تا شلوار راحتی و یه ماشین آتش نشانی که خیلی دوسش داری)

هدیه مامان

هدیه بابا

و اما میریم سراغ هندونه خوردن آقا آرتین

اولش اینجوری شیرجه زدی رو هندونه بیچارهتعجبتعجب

و بعدش...

عزیز دلم ایشالا عمرت طولانی باشهماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان محمدحسین
1 دی 92 1:51
قربون هندونه خوردنت خاله.....
مامان لي لي
1 دی 92 4:43
از صداي گذر آب چنان میفهمی........تندتر از آب روان.......عمر گران ميگذرد... زندگي را نفسی ارزش غم خوردن نيست‎‎ ... از خدا خواسته ام در شب یلدا و از آن روز به بعد ؛
آنقدر شاد شوی ؛ که ندانی غم چيست‎ ‎...
مامان لي لي
1 دی 92 4:44
الاهي فدات شم أرتين جونم هديه هات مباركت باشه خاله جون....... انشالله هميشه سلامت باشي گلم..... واي عاشق اون عكس شدم كه با لباس هندونه داري هندونه ميخوري
مامان سعیده
پاسخ
قربونت خاله لی لی
خاله شيدا و روشا
1 دی 92 10:30
يلدا مبارك چه سفره خوشگلي انداختيد قربون هندونه خودنت برم من خاله ماچچچچچچچچچچچچ بزرگ براي آقا ارتين ناز
مامان سعیده
پاسخ
خیلی ممنون ما هم شما رو از دور میبوسیم
مامان الینا
1 دی 92 10:40
وای چه مامان هنرمندی چه اقا پسر گلی انشاااله در کنار هم 100 امین یلداتون رو جشن بگیرین
مامان سعیده
پاسخ
نه بابا کاری نکردم شما لطف دارین الهی آمین
الهام مامان محیا
1 دی 92 10:50
میبینم که عکسهای یلدا هم زودی آپ شده...باریک الله مامانی مگه شما شب یلدا هم به هم کادو میدین؟؟ عایا!!!! مبارکت باشه آرتین خان به شلدی بپوشی و استفاده کنی خاله راستی من رمز رو دادم ؟؟؟بازم میفرستم
مامان سعیده
پاسخ
آره بابا از دست آرتین شب آپلود کردم چون نمیذاره اصلا آره عزیزم هر سال مامانم اینا برامون میگیرن.از بابت رمز مرسی
مامان علي كيا
1 دی 92 13:36
يلدات مبارك آقا آرتين گل
مامان سعیده
پاسخ
ممنون
sepideh
1 دی 92 13:41
yaldat mobarak azizam.
مامان ای سل
1 دی 92 16:41
به به چه کادوهای خوشگلی....ببخشید مامانی من اینترنت دسترسم نبود نتونستم زودتر تبریک بگم یلدا رو....یلداتون مبارک
مامان سعیده
پاسخ
خواهش میکنم ممنون
مامان امیرحسین
1 دی 92 17:04
یلدات مبارک عسلی به به مامان هنرمند چه خوشگل میز چیدی و هندونه قشنگی. امیدوارم همیشه شاد و در کنار هم خوش باشید
مامان سعیده
پاسخ
الهی آمین
الهام
2 دی 92 7:56
دوستم یلدا مبارک من جایزه بازی رو خیلی دوست میدارم
مامان امیرعطا
3 دی 92 14:44
عزیزم بابت تاخیر برای اومدن شرمنده. سرماخوردگی نمیذاره که. مبارک باشه برای شما هم. ایشالله که سالیان سال کنار هم شاد و سرخوش زنددگی کنین.
مامان عرفان
4 دی 92 9:02
يلداتون و هديه هاتون مبارك .
مامان عرفان
4 دی 92 9:03
چه خوشگلم هندونه ميخوري خاله . منم دهنم آب افتاد
مهدیه مامان امین
7 دی 92 12:16
یلدات مبارک آرتین جون. دست مامانجون وباباجون هم درد نکنه با این کادوهای خوشگل.