شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

خرید عید

1392/12/28 19:26
نویسنده : مامان سعیده
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

امسال نمیدونم چرا خرید عیدمون خیلی طولانی شد از یه ماه پیش شروع کردیم و هر دفعه فقط یه چیزی میتونیستم بخریم به خاطر همین خواستم هر موقع که تکمیل شد بزار تو وب، تا اینکه بالاخره امروز فرصت شد تا عکسهاشو و بگیرم و ...میدونم دیر شده ولی چیکار کنم خیلی کار داشتم امروز از صبح که بیدار شدم مشغول آماده کردن بند و بساط سفرم آخه قراره عید امسالم بریم رشت(خونه خاله من)

این آخرین پست سال 92 هستش پیشاپیش سال جدید و تبریک میگم

بریم سراغ عکس لباسهای عید

ایشالا به سلامتی بپوشی خوشگلمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان محمدحسین
28 اسفند 92 23:29
مبارکت باشه عزیزم....ان شاءا... به سلامتی بپوشی....
مامان علي كيا
28 اسفند 92 23:57
هميشه به شادي و گردش سفر بي خطر
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:31
مبارک باشه مامان
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:31
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باش
صبا خاله ی آیسا
2 فروردین 93 10:46
زندگى كن و لبخند بزن به خاطر آنهايى كه از نفست آرام ميگيرند و به اميدت زنده هستند و با يادت خاطره ميسازند. نميدانم در زندگيت "بهترين" چگونه معنا ميشود من همان بهترين را برايت آرزوميكنم...سال نو مبارک
صبا خاله ی آیسا
2 فروردین 93 10:46
خریدات مبارک خاله جون خیلی قشنگه ب شادی بپوشیشون
مامان الی و محیا بانو
4 فروردین 93 0:55
به شادی بپوشی ایشالله شاهزاده‌۰بهارتون مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
4 فروردین 93 18:10
مباركت باشه به شادي بپوشي عزيزم
مامان فرحان
10 فروردین 93 19:18
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک .
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 17:29
چه لباساي خوشگلي مبارك باشه عزيزم انشالله به سلامتي بپوشي گل من
آران جون
15 فروردین 93 14:54
مبارکت باشه گل پسر، به شادی و سلامتی بپوشی
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 17:41
مبارکه عزیزم
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:20
سلام عزيزم . سال نو مبارك . ببخش با گوشيم ميومدم نت و نميتونستم برات نظر بدم .
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:20
مامان علی کوچولو
27 فروردین 93 15:33
واییییییییی چه لباسای خوشگلی مخصوصا اون لباس تو خونه ایا خیلی بامزه هستن ایشالا به سلامتی بپوشی دست مامان و بابا درد نکنه