شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

روز مادر مبارک

1393/2/2 12:44
نویسنده : مامان سعیده
369 بازدید
اشتراک گذاری

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!

مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی!

مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری!

مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!

مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!

مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن….

وقتی مریض میشدی و پزشک ازت میپرسید : بیماریت چیه ؟؟؟

همیشه منتظر مادرت میشدی و جواب دادن رو به اون می سپردی ؛

چرا که میدونستی مادرت همون احساسی رو داره که تو داری و حتی از خودت بیشتر دردت رو احساس می کنه !!!

روز مادر مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعطا
1 اردیبهشت 93 16:08
sepideh
1 اردیبهشت 93 22:08
roozet mobarak azizam
مامان محمدامین
2 اردیبهشت 93 1:31
خانومی روزتون مبارکسال نوتون هم مبارک باشه... ایشالا سالی خوب رو پیش روتون داشته باشید راه افتادن قند عسل خان مبارک باشه دلم براش یه کوچولو شده بوداز طرف من ببوسیدش
مامان سعیده
پاسخ
خیلی خیلی ممنون ایشالا برای شما هم سال خوبی باشه در کنار محمد امین خان
مامان علی (نازی)
2 اردیبهشت 93 14:32
سلام دوست خوبم روزت مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 2:29
روزت مبارک عزیزم
مسیحا
6 اردیبهشت 93 14:53
روزت مبارک هرچند با تاخیر
مامان الی(الهام)
9 اردیبهشت 93 0:37
سلام سعیده جون خوبی خانومی ? من بی وفا شدم،۰۰۰تو دیگه چرا!!!! گل پسرمون خوبه? مادر بودن امسالت هم مبارک فرشته ی زمینی
مامان سعیده
پاسخ
سلام عزیز ممنون نه شما بیوفایین نه ما لین نی نی ها نمیذارن ما به هم سر بزنیم
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:39
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 8:37
مامان الی(الهام)
15 اردیبهشت 93 1:49
کجایی سعیده جون؟ نگرانت شدم یههوووووووووووووو کم پیدایین...خوبین؟
مامان سعیده
پاسخ
سلام مرسی نه خوبیم نگران نباشین
مامان امیرعطا
16 اردیبهشت 93 15:04
سلام. سعیده جون چرا آپ نمی کنین؟ نگرانتونم من. پسملی چطوره؟/ ببوسش عزیزم.
مامان سعیده
پاسخ
سلام گلم ممنون که به فکرمون بودین نگران نباشین اینترنت نداشتیم