شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

مراسم عقد کنون خاله سپیده

1393/2/27 16:39
نویسنده : مامان سعیده
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

ببخشید که اینقدر دیر به دیر میام آخه قراره بریم خونه جدید به همین خاطر فرصت نمیکنم وبلاگتو آپ کنم خجالتخجالت

خوب بریم سراغ هفته ای که گذشت و مشغول مراسم عقد خاله جون بودیم.خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما که از اول تا آخر مجلس اون وسط داشتی نینای نای میکردی الهی قربونت برم بوسبوسهمش فکر میکردم که خیلی شلوغی میکنی و همه چی رو بهم میریزی ولی سخت در اشتباه بودم چون اصلا اذیت نکردی و همون طوری که گفتم مشغول رقص بودیمحبتمحبتمحبت

کارای جدید یاد گرفتی وقتی یکی نماز میخونه یریع میری مهر رو برمیداری اول بوسش میکنی بعد مهر میزاری زمین و سجده میکنی مثلا داری نماز میخونی الهی فدات.دستتو میذاری رو چشمات و الکی گریه میکنی اینم از ما یاد گرفتی.وقتی حوصله ات سر میره میری لباسهای بابا یا لباسهای منو میاری که یعنی بپوش بریم بیرون.یاد گرفتی در یخپلاو باز میکنی و....فعلا همینا یادمه البته اینایی که گفتم و تو یه پست دیگه با عکس برات میذارم تا مدرکی باشه واسه بعدچشمک

بریم سراغ عکسهای عقد کنون

 آرتین با مامان جون و بابا جون(پدر و مادر بابایی)

و اینم عروس خانم

و اما شکار لحظه ها

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان امیر عطا
27 اردیبهشت 93 17:01
مبارک باشه. ایشالله خوشبخت شن. عزیزم ایشالله دومادی تو.
مامان امیـــرحسیــــن
27 اردیبهشت 93 17:04
عقد خواهرت مبارك عزيزم ايشالا هميشه شاد و خوشحال باشين! ببوس كوچولوتو ايشالا دامادي خودش و مادر شوهر شدن خودت!
میترا
27 اردیبهشت 93 19:34
فرزند نازی دارید ماشاالله خدا حفظش کند
مامان مهدیه
29 اردیبهشت 93 15:47
به به چه آقای خوشتیپی.عزیزم همیشه تو جشن و شادی. مبارکه خاله جون
مامان محمدامین
31 اردیبهشت 93 2:11
آرتینم آخه تو چقد عشقی خاله جون...دوست دارم اون لپات رو گاز بگیرم عقد خاله سپیده هم مبارک باشه ایشالا عروسیه آرتین عشق خودم
مامان الی و محیا بانو
1 خرداد 93 6:31
سلام علیکم ورحمه اللهچه عجب بابا یه پست گذاشتی سعیده جون.... آره این شد یه چیزی...پست عروسی یه چیز دیگه است....مبارکه ایشالله
مامان الی و محیا بانو
1 خرداد 93 6:32
چه دامادی شده این گل پسر...ماشالله به خوش تیپ خودم
مامان ارشیا
10 خرداد 93 12:47
خوشبخت بشین عروس خانم به به چه خوشتیپ شده این گل پسر قند عسل