شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

نوزده ماهگی

1393/4/12 17:39
نویسنده : مامان سعیده
451 بازدید
اشتراک گذاری

خوب من ... 

نام تو مرا هميشه مست می كند... 
بهتر از شراب... 
بهتر از تمام شعرهای ناب... 
نام تو اگرچه بهترين سرود زندگي ست... 
من تورا به خلوت خدايی خيال خود، 
"
بهترين بهترين من" خطاب می كنم... 
بهترين بهترين من...

 فرزندم ،نورچشمم،پاره تنم...
توآمدی با لبخند شیرینت،باگرمای دلپذیرت،بانگاه بی نظیرت.
چگونه برایت از شادیم بگویم؟ازشوق دیدارت...از لحظه تولدت...
توآمدی وبه زندگیمان رنگ تازه ای دادی...چونان رنگ گلهای بهشتی با عطری دلاویز وبه غایت مدهوش کننده...
عظمت پروردگار رادرظرایف وجوددوست داشتنی ات می جوییم وخداراباتمام ذرات وجودمان می ستاییم...

آرتین عزیزم نوزده ماهگیت مبارکجشنجشنجشن

عزیز دلم هر روز که میگذره شیرین و شیرین تر میشی.بعضی وقتها یه کارهایی انجام میدی که من وبابایی رو غافلگیر میکنی.کلمه هایی رو که میگی عبارتند از:

مامان،بابا،آب،می می،عمه،آقایی(آقادایی)،قَ قَ(قرقرهمتفکر)،بی بی(پیشی)،شی(شیر)به همه چراغها قَ میگی (به صورت کشیده)البته اینم بگما این کلمه هارو خیلی وقتی میگی من یادم رفته بود بنویسم که تو این پست اضافه کردم

بریم سراغ عکسها

دیگه مستقل شدی خودت کمد اسباب بازیتو باز میکنی

یکی شو بر میداری

یه خورده بازی میکنی

میذاری سر جاش (بعضی مواقع)یکی دیگه برمیداری

فرار میکنی

دوباره برمیگردی(معلوم نیست اونی بر داشته بودی کجا انداختی)

بازم یکی دیگه بر میداری

خلاصه همین جوری ادامه دارد

عاشق دوچرخه ای،صبح تا چشماتو باز میکنی سریع سوارش میشی

و یه چند دقیقه ای باهاش مشغولی...

ماجرایی داریم با این جارو برقی

اول سیمشو در میاری

میبری میزنی به پریز(دقیقا همون جایی که من میزنم)

بعد شروع میکنی به جارو کشیدن

و در ادامه خراب کردن

تا بهت میگم چراغو روشن کن

سریع از مبل میری بالا

روشن میکنی

و خرسند ار روشن کردن

خودت میری لیوان  میاری که بهت آب بدم

یکی دیگه از جاهایی که زیاد بازی میکنی...

بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــه، روی تخته خوابه

آستارا که بودیم اصلا راه نمیرفتی همش میگفتی بغلم کنید بابا هم این وسیله رو گرفت تا شاید به عشق و شوق این راه بری(البنه موفق هم شد)

آرتیـــــــــــــــــــــن خسته از شیطونی

البته باید بگم که خیلی کارها و شلوغیای دیگه هم هست که متاسفانه عکسش موجود نیست ایشالا پست بعدی

الهی فدات بشم

                                 محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان عرفان
13 تیر 93 14:56
وای چه پسر مستقل و شیطونی شده آرتین جوون .
مامان عرفان
13 تیر 93 14:57
عرفانم بچه بود یکی از مورد علاقه ترین کارهاش جارو کشیدن بود .
مامان امیـــرحسیــــن
14 تیر 93 17:07
نوزده ماهگيت مبارك عزيزم خيلي شيطون شديا!
مامان عرفان
16 تیر 93 12:21
19 ماهگيت هم مبارك باشه .
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله
مامان علی(نازی)
17 تیر 93 2:04
عزیزم 19 ماهگی مبارک ماشالا دیگه شیطونی ها شروع شده دیگه علی منم عاشق جارو برقیه
بابا و مامان
18 تیر 93 13:19
نوزده ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان هستی
18 تیر 93 16:48
به به چه پسر خوبی.خاله بزرگ شدی واسه زنت هم از این کارا میکنی؟
مامان سعیده
پاسخ
ایشالا خاله
مامان امیرعطا
18 تیر 93 17:19
19 ماهگیت مبارک عسلی. جونم چه کاراتون هم شکل همدیگه ست وروجک ها. خدا صبر ما مامان هارو زباد کنه.
مامان سعیده
پاسخ
ممنونالهی آمین
سارا مامان آرتین
19 تیر 93 19:08
19 mahegit mobarak khoshkele khaleh ishallla zende o salamat bashiii va hamishe shitoooni koni
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله
مامان الی(الهام)
21 تیر 93 5:31
آفرین به آقا پسر خانه دار غم نداری سعیده جون با این پسر کاری
مامان سعیده
پاسخ
آره الهام جون پسر من یه پارچه آقاست
مامان عرفان
21 تیر 93 11:09
مامان امیرحسین
22 تیر 93 23:35
نوزده ماهگیت مبارک عزیزم افرین به اقا کوچولو و شیطنت های قشنگش الان بهترین و قشنگترین سن این فرشته های نازنینه پس ما مامانا فقط باید لذت ببریم. دوستت دارم خاله
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله آره واقعا من خودم بعضی وقتها دوست دارم برگردم به روزهایی که آرتین دو سه ماهه بود
مامان محمدامین
23 تیر 93 14:08
خوشگل بانمکم....19 ماهگیت مبارک ماشالا خیلی اقا شدی شما عسلم...مامانی از طرف من ببوسش این پسر قندعسل رو
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله
مامان عرفان
24 تیر 93 10:39
همه ي عكسها ناز شدن مخصوصا عكس آخري
مامان سما
27 تیر 93 14:24
سلام عزیز خاله خسته نباشی از شیطونی همیشه به سفر و خوشی شاد باشی عزیزم
مامان سعیده
پاسخ
خیلی ممنون خاله
مامان عرفان
29 تیر 93 13:37
چه شيشه شير كوشولويي داري .
بابا و مامان
2 مرداد 93 11:48
مامان مینای آرتین
5 مرداد 93 14:28
هزار ماشالله به آرتین جون
مامان آرزو
25 مرداد 93 0:41
سعیده فکر کنم خیلی شیطون شده نه؟ یعنی آرسام هم شیطون میشه؟پسرا اینجورین دیگه
مامان سعیده
پاسخ
آره آرزو جون خیلی شیطون شده