شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

بیست ماهگی

1393/5/12 18:55
نویسنده : مامان سعیده
570 بازدید
اشتراک گذاری

تو خودت نمره بیستی تو مثل هیچکسی نیستی

جشنجشنعزیز دلم بیست ماهگیت مبارکجشنجشن

کودک بی نظیر من بیست ماه گذشت از آن روز به یادماندنی و حالا کلی بزرگ شده ای.

این شیرین کاری هایت،این شیطنت هایت همه و همه را محو تماشایم.آدم از داشتن فرزندی چون تو شیرین،چه کند؟

آرتین عزیزم من ممنون هستم به خاطر تمام لحظه ها،این شادمانی ها که بی منت به ما می بخشی.

به خاطر بودنت،خنده هایت

ممنون که خالق تمام لحظه های نابیمحبتمحبتمحبت

گوشی رو بر میداری میگی بابا قاقا (بابا واسم قاقا بخر)

هر طوری شده باید لاستیک های این ماشینو در بیاری نمیدونم چرا حساسیت پیدا کردی

از وقتی که اسکو تو حوض انداختیمت دیگه دست بردار نیستی همش میگی آب آب منم دیگه مجبور شدم بذارمت تو سینک ظرفشویی تا یه خورده بازی کنی

کارت شده رفتن بالای این میز و ...

ماشین روندن

جیغ کشیدن

نای نای کردن

اینم از I love you pmc

پسندها (9)

نظرات (6)

مامان زهرا
14 مرداد 93 8:48
سلام عزیزم.ماشاالله چه پسر ناز و بامزه ای دارین.عزیز من شمارو لینک کردم.خوشحال میشم به ماهم سر بزنین.
مامان سعیده
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
مامان عرفان
14 مرداد 93 11:20
عكس در ظرفشويي خيلي نازه
مامان جونی
14 مرداد 93 17:14
بیست ماهگیت مبارک چه جیغی می کشه این گلپسر روی میز
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله
مامان مهدیه
14 مرداد 93 18:41
جونم آرتین جون. ناناز خاله فکر میکنم یکم تپل تر شدی ماشالا. پسرها همشون عاشق بالا رفتن از میز و داغون کردن ماشینهاشون هستند.
فاطمه
15 مرداد 93 10:24
جوجو خیلی شیطون شدی هااااااااااا
مامان عرفان
21 مرداد 93 10:48
اين آي لاو يو پي ام سيت منو كشته .