شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

یه کارایی میکنی

1393/6/11 13:45
نویسنده : مامان سعیده
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

الهی فدات بشم این روزها یه کارهایی میکنی که من و بابایی به اصطلاح شاخ در میاریم و تبدیل به گوزن میشیم.

چند روز پیش رفته بودیم لاله پارک موقع برگشتنی تو ماشین من یکی از پاکتهای چیپس و باز کردم که بخوریم یه 

یه خورده نگاه کردی بعد یهو دست کردی تو پاکت و یدونه در آوردی و گذاشتی دهن بابایی،من و بابایی همیجوری 

مونده بودیم تعجب آخه اولین باری بود که همچین کاری کرده بودیبوسبوسالهی قربون مهربونیت بشم 

یاد گرفتی وقتی پوشکتو عوض میکنم سریع بر میداری میبری میندازی سطل مخصوص پوشکتآرام

اگه ببینی گوشی تلفن رو زمین بر میداری میذاری جاش که شارژ بیشهزبان

راستی هفته پیش تصمیم گرفتیم که از پوشک بازت کنیم ولی ناکام موندیم آخه وقتی میرفتیم دستشویی هر 

هر کاری میکردی الا جیش،شلنک آب و میگرفتی دستت هم خودتو هم منو خیس میکردیشاکی مجبور میشدیم 

یه بارم بریم حموم منم دیدم مثل اینکه فعلا زوده به خاطر همین فعلا متوقفش کردیمسکوت

به دایره لغاتت چند تا کلمه هم اضافه شده

شکلات(شیکی)،گوشی(شی)،بیرون(اِشیح)،هر جایی بچه میبینی سریع میگی(نی نی)،وقتی میریم

دستشویی که بشورمت میگی(جیش)ولی خوب جیش نمیکنی

یکشنبه رفته بودیم مغازه بابایی اونقدر شیطونی کردی که نگو بعدشم خوابیدی.ازشیطونیات عکسی ندارم

ولی از خوابیدنت عکس انداختم

این روزا کارت شده بازی با این مبل بادی

صحت آبگرم عزیزم

داری از پایین دوربین منو نگاه میکنی قربونت برممحبت

اینم یه روز گرم تابستونیه که هم آفتاب در اومده بود هم بارون میمومد بعدش یه رنگین کمون خوشگل در اومد

منم عکسشو انداختم.بابا یه پا هنرمندیم واسه خودمخندهخندهخنده

پسندها (1)

نظرات (0)