شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

بیست و یک ماهگی

1393/6/12 17:14
نویسنده : مامان سعیده
998 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینم:

چه زیبا و چه شیرین گذشت این 21 ماه با تو بودن...
21ماه از اولین دیدارمان گذشت اما هر صبح که چشمانم را به

روی زندگی میگشایم به اولین چیزی که نگاه میکنم توهستی...

طلوع خورشید برای من با تو معنا پیدا میکند...

21 ماه است که روزم با تو شروع میشود و شبم با تو پایان...

جشنعزیز دلم 21 ماهگیت مبارکجشن

اینم که کار هر روزمونه(با دسته جارو برقی بازی کردن)

عزیزم بخور نوش جونت

 


 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان عرفان
12 شهریور 93 17:16
مثل هميشه عكسهاي خوشگل و ناز
مامان عرفان
12 شهریور 93 17:18
21 ماهگيت مبارك
مامان سعیده
پاسخ
مرسی
مامان محمدحسین
15 شهریور 93 11:31
سلام عزیزم.. 21 ماهگیت مبارک شیطونک خاله... جشن 120 سالگیت ایشاءالله....
مامان سعیده
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
ابجی سجا
15 شهریور 93 14:39
درسکوت پر از فریادم میگریم ، میگویم با همین قلبم به وسعت تمام خوبی ها ونگاه های گرم وهمیشه عاشقت دوستت دارم آنقدری که بی نهایت دوستت دارم
مامان مهدیه
18 شهریور 93 11:36
آرتین جونم ماشالا هر بار وبتو نگاه میکنم بزرگتر شدی. نازدونه خاله همه کارهات بامزه ست.
مامان سعیده
پاسخ
قربون شما خاله
مامان عرفان
19 شهریور 93 8:00
منم از اين سوپي كه آرتين جون ميخوره دلم خواست . اونم تو اين ااوضاع در بو داغون خونه . من عاشق سوووپم
مامان سعیده
پاسخ
آره منم خیلی سوپ دوست دارم افتخار بده بیا خونمون برات درست کنم آخه سوپهای من تو فامیل معروفه