شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

مروارید هفدهم و هجدهم

1393/6/29 11:58
نویسنده : مامان سعیده
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم 

قربونت برم الهی،دندون هفدهم و هجدهم هم در اومد ولی وعلومه خیلی اذیت میکنه آخه همش دستت تو دهنته و آب دهنت براست.همش صورتتو میاری تا بوس کنم فکر میکنی اینجوری دردش آروم میشه خلاصه خیلی کلافت کرده.مامان بمیره درد کشیدنتو نبینهغمگین

اینمی عکسی که نشون میده کدوم دندوناتو در آوردی

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان علی(نازی)
29 شهریور 93 19:50
مبارکت باشه خاله
مامان سعیده
پاسخ
مرسی
مامان گل پسر
30 شهریور 93 9:43
هيجده تا دندون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سعیده
پاسخ
آره عزیزم هیجده تا کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان گل پسر
30 شهریور 93 9:44
هر هيجده تاش مباركت باشه
مامان سعیده
پاسخ
مرسی
ابجی سجا
30 شهریور 93 15:52
امشب دلم تو را می خواهد نشسته روبروی صندلی مقابلم در سکوت سرد این کافه تا تو مرا در آغوش کشی
مامان اهورا (نرگس)
31 شهریور 93 10:43
مبارکت باشه عزیز دلم...
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله جون