شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

خدا رو شکر به خیر گذشت

1393/6/24 12:40
نویسنده : مامان سعیده
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چی بگم  الانم که دارم اینو مینویسم بازم دستهام میلرزه آخه دیروز عصر با هم روی تخت دراز کشیده بودیم تو هم داشتی ورجه وورجه میکردی که یدفعه از روی تخت افتادی پایین و از اونجایی که همش با جاروبرقی بازی میکنی نگو جارو رو آورده گذاشتی پای تخت و افتادی رو میله جارو برقی و یه گریه ای سر دادی که نگو سریع بغلت کردم دیدم وای سر و صورتت زخمی شده،دست و پامو گم کرده بودم از دماغت خون اومد بالای چشمت بد جور زخم شد پیشونت باد کرد روی دماغتم خراشیده شد دیگه هیچی دیگه نمیدونستم چیکار کنم توهم یه بند داشتی گریه میکردی یه خورده بهت آب دادم ساکت شدی ولی تا دستت میخورد به پیشونیت دوباره گریه میکرد.خلاصه که خیلی به خیر گذشت اگه چند سانت پایین تر میخورد چشمت...

اینم عکس جاهایی که زخم شده خودت با دست نشون دادی 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان علی(نازی)
24 شهریور 93 15:16
آخی عزیزم ایشالا زودی خوب میشه
مامان سعیده
پاسخ
ایشالا
مامان فهیمه
25 شهریور 93 0:39
آخی عزیزم آرتین جونم بیشتر مراقب خودت باش خاله.خدا رو شکر که به خیر گذشت
مامان سعیده
پاسخ
چشم خاله
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
25 شهریور 93 2:01
وای وای وای خدا رحم کرده اشکال نداره عزیزم بزرگ میشی یادت میره
مامان سعیده
پاسخ
آره بابا بخ خیر گذشت
مامان آرمین
26 شهریور 93 10:01
ای جاااانم،آخی.اشکال نداره گلم ایشالله زودی خوب شی
مامان سعیده
پاسخ
ایشالا
نی نی عکس
26 شهریور 93 18:45
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان گل پسر
27 شهریور 93 11:08
oh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. my god واي چلا اينجوري شده ؟؟؟؟ ايشالا كه زودي خوب ميشه
مامان سعیده
پاسخ
آره بابا خیلی به خیر گذشت الانم که یادم میوفته تمام بدنم میلرزه
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 17:05
خدا رو شكر به خير گذشته هيچ چيزي سخت تر از اين نيست كه بچه تو تو اين حال و روز ببيني!! بخورمت كوشولو!!
مامان سعیده
پاسخ
واقعا هم اینجوریه من خودمم خیلی گریه کردم
مامان مهدیه
27 شهریور 93 18:03
جونم آرتین. واقعا به خیر گذشته. خدا همیشه از تمام بلاها حفظت کنه عزیزم. خوشحالم که اتفاق بزرگی نیفتاده.ایشالا زود زود خوب بشی عسل.
مامان سعیده
پاسخ
آره خاله ایشالا
مامان اهورا (نرگس)
31 شهریور 93 10:44
وای عزیز دلم...خدا رو شکر که به خیر گذشت...
مامان سعیده
پاسخ
آره عزیزم خدا خیلی رحم کرد
مامان علي كيا
31 شهریور 93 12:17