شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

پیشرفتهای این ماه

1393/6/23 10:04
نویسنده : مامان سعیده
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتین جون

عزیزم هر روز که میگذره شیرین تر میشی یه شیرین کارایی میکنی که نگو.تازگیا یاد گرفته پاشنه پاتو بلند میکنی راه میری و میرقصی حالا از کجا یاد گرفتی نمیدونم یه کوچولو هم لجبار شدی میگی هر کاری که من میگم باید انجام بشه واِلاعصبانیمیشم این رفتارت اصلا خوشایند نیست.یه خورده غذا خوردن خوب شده البته یه خورده ها

علاقه شدیدی به تلویزیون داری هر کاری میکنم که زیاد نگاه نکنی نمیشه خودت میری کنترل رو میاری که برات بازش کنم تازگیا بستنی خور هم شدی همین که حرف از بستنی میشه سریع منو بلند میکنی میبری جلوی فریزر تا برات بستنی بدم.وای که از خوابت بگم اصلا خوب نمی خوابی نمیدونم چرا همش شبها بیدار میشی یا شیر میخوای یا آب می خوای بعضی وقتها هم همچین میزنی زیر گریه که نگو.

چند تا کلمه دیگه هم به دایره لغاتت اضافه شد:عینک(اِنک)،توپ(بوب)،خیار(خی)،بستنی(نمنی)،کباب(گباب)

واما عکسها:

اینم یکی از کاراته که با عطر و اسپری های من و بابایی بازی میکنی

وقتی بهت میگم بخند میخوام ازت عکس بگیرم اینجوری میخندی

اینجا هم داری چشمک میزنی(البته فعلا دو تا چشماتم میبندی)

 این کارتم جدیده همش زبونتو در میاری

میری این بالا بیرون و نگاه میکنی

اینجا هم داری میخندی هم گریه میکنی

اینجا هم رفته بودیم فروشگاه که تو با این ماشینه قشنگ مشغول شدی و ما هم خرید کردیم

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:16
آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي . ماشالا
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:16
خصوصي
مامان علی(نازی)
24 شهریور 93 1:49
آرتین ناز که کلی پیشرفت کردی سعیده جون مرسی بابت تو ضیحت عالی بود نتیجه رو میتونی بری تو وبلاگم ببینی
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خالهخواهش میکنم عزیزم کاری نکردم
مامان فهیمه
25 شهریور 93 0:35
عزیزم ماشالا به تو با این عکسای خوشگلت مخصوصا پاپیونی
مامان آرمین
26 شهریور 93 10:06
آفرین ب شیرین زبون خالههه.قربونش برم.عکسها خیلی خیلی نازن کلی لذت بردم.اسپندش کن.ماشالله
مامان سعیده
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم