شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

بیست و هفت ماهگی

1393/12/12 16:29
نویسنده : مامان سعیده
889 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

جشنبیست و هفت ماهگیت مبارکجشن

لحظه هایت را به تماشا می نشینم

کاش می شد دوست داشتن را به تصویر کشید

آنوقت می دیدی چه عاشقانه دوستت دارممحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسرم وقتی به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونه

موجودی رو به زیبایی تو خلق کرده باشه 

پسرم !

بخشش کن 

اما نگذار از تو سوء استفاده شود

عشق بورز 

اما نگذار با قلبت بد رفتاری شود

اعتماد کن 

اما ساده و زودباور نباش 

حرف دیگران را بشنو 

اما صدای خودت را از دست نده.

گلم یه چند روز به شدت مریض بودی بد جور سرما خوردی تازه تبم داشتی الهی بمیرم 

اینم بگم که سرماخوردگیت اول به من بعدشم به مادرجون و پدر جون هم سرایت کرد

الهی هیچ کس هیچ وقت مریض نباشه(امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن)

تو این عکس از چشات معلومه که مریضی

این شده کار هر روز ما ...عصبانی

بفرما سیب زمینی سرخ کرده

مرسی دستت درد نکنه

مراحل تماشای تی وی گل پسری

من باید هی رو تختی رو مرتب کنم شما بهمش بزنی

بعد که میام بگم چرا اینکارو کردی پا به فرار میذاری

امان از دست شیطونیات

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)