شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

خرید عید

1393/12/17 14:46
نویسنده : مامان سعیده
948 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

عزیزم الان چند وقته که می خوام این پستو برات بذارم اما فرصت نمیشد آخه سخت مشغول خونه تکونی هستم امروز به خودم استراحت دادم تا وبلاگتو آپ کنم.

ما هر سال معمولا خرید عیدمونو زودتر انجام میدیم آخه روزهای آخر بازار خیلی شلوغ میشه و منم از شلوغی بدم میاد،تازه آدم نمیتونه درست و حسابی دنبال جنس مورد علاقش باشه.امسالم خریدامونو زود کردیم و منتظر سال تحویلیم خخخخخخخخخندونک

ایشالا برای ما و همین طور برای همه سال پربرکت و خوبی باشه(الهی امیــــــــــــــــــــــن)

بریم سراغ خریدای امسال

اینام لباس راحتین برای خونه 

این دو دست لباس راحتی رو از فروشگاه اینترنتی نی نی لازم گرفتم چون سایز پنجش تو بازار موجود نبود

مبارکت باشه عسلم

واما عیدی بنده(البته کلی خرید دیگه هم داشتما...کیف،کفش،بلوز،مانتو....)

دست بابایی درد نکنهمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان امیرعطا
18 اسفند 93 23:20
سلام...به به..چه لباسای خوشگلی آرتین جون... به خوشی بپوشیشون عزیزم. عیدی شمام مبارکه مامانی
مامان محمدحسین
27 اسفند 93 6:12
به به مبارک باشه ... هم کوتاهی مو و هم عیدی های بسیار زیبای شما.....