شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

سفر به تهران

1394/5/8 12:32
نویسنده : مامان سعیده
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  گلم

عزیرم جمعه 2مرداد سه تایی رفتیم تهران،یه مساقرت یه روزه البته بیشتر به خاطر کار بابایی رفته بودیم

جمعه ساعت 10 حرکت کردیم حدودای ساعت 5 رسیدیم.تو ماشین اصلا اذیت نکردی و پسر خوبی بودی.

شب من و بابایی با آنا اینا رفتیم هایپر کوروش تو نیومدی  موندی پیش زندایی و  آیسا .ولی یه کوچولو با شیطونیات اذیتشون کرده بودی

فردا صبح من و تو با آنا رفتیم بیرون برای خرید وای از دست تو که خیلی اذیت کردی سر هر اسباب بازی فروشی میرفتی تو هر چی دلت نمی خواست بر میداشتی جالب اینجاست که فقط هم ماشین انتخاب میکردی

این اسباب بازیایی که برات خریدیم

بعدش شبم رفتیم پارک آب و آتش و پل طبیعت 

اونجام اذیت کردی خوابت میومد از بغل بابایی پایین نیومدی

فردا صبح هم حرکت کردیم  به سمت تبریز.تو مسیر تو مجتمع آفتاب نگه داشتیم واسه  نهار امان از دست تو که هی میرفتی یخچال رو باز میکردی آب ، دوغ ،نوشابه هی برمیداشتی میومدی

در کل خوش گذشت  چیکار کنیم دگه شیطون تشریف داریعینک

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان گل پسر
12 مرداد 94 8:17
ايشالا هميشه به سفر
مامان گل پسر
12 مرداد 94 8:22
سعيده جونم من نيستم يا شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان گل پسر
12 مرداد 94 8:24
خدا به مامانهاي اين پسربچه هاي شيطون صبر فراوان عنايت كنه . الهي آمين . كه خودم اولينشون هستم
مامان گل پسر
17 مرداد 94 13:30
تق تق تق ؟؟؟؟؟؟ بابا من چند تا كامنت دادم . كوشي تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
16 آذر 94 13:49
──────██────────────██ ───███▓▓█─██────██─█▓▓███ ──█▒▒█▓▓██▒▒█──█▒▒██▓▓█▒▒█ ──█▒▒███░█▒▒████▒▒█░███▒▒█ ─████░░░░░███▓▓███░░░░░███​█ █▓▓█░░░░░░░░█▓▓█░░░░░░░░█▓​▓█ █▓▓█░░░░░░░░░██░░░░░░░░░█▓​▓█ ─██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█​█ █▒▒█░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░█▒​▒█ █▒▒█░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░█▒​▒█ ─████░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░███​█ ──█▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░█▓▓​█ ──█▓▓█░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░█▓▓​█ ───████░░░▄▄▄▄▄▄▄▄♥░░████ ────█▒▒█░░░░░░░░░░░░█▒▒█ ────█▒▒███░░░░░░░░███▒▒█ ─────███▓▓█░░░░░░█▓▓███ ───────█▓▓███░░███▓▓█ ────────███▒▒██▒▒███ ──────────█▒▒██▒▒█ ───────────██▓▓██ ────────────█▓▓█ ─────────────██ . . . . . . . عالیه!!! به وب من هم سر بزن