شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

هدیه روز مادر

1392/2/18 18:04
نویسنده : مامان سعیده
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را این قدر طولانی می کردم که برای بی تو بودن وقتی نمی ماند مادرم روزت مبارک

کادوی پسر گلم برای روز مادرقلبماچ

خیلی خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که بهم اجازه داد تا احساس مادر بودن رو تجربه کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق
19 اردیبهشت 92 16:23
سلام مامانی ارتین هزار ماشالا پسر خیلی ناز و دوست داشتنی دارین


سلام خیلی ممنون دختر شما هم خیلی نازه خدا براتون نگه داره
الهام
21 اردیبهشت 92 13:19
سلام سعيده جون
ممنون از اظهار لطفت عزيزم،منم شما رو جزو دوستاي خودمون كردم و از اين به بعد بيشتر بهت سر ميزنم

راستي پسر شما هم ماشالا ماشالا خيلي مامانيه ها!!!
بوووووووس


سلام مرسی از لطفتون
مامان اميرعلي عشقه
27 خرداد 92 19:39
سلام خدا شاهزاده تون رو بهتون ببخشه و چندتا شاهزاده خوشگل ديگه هم بهتون بده


مرسی لطف دارین نه تو رو خدا همین یه دونه واسه هفت پشتمون کافیه