شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

کارهای مورد علاقه آرتین

1392/2/24 18:03
نویسنده : مامان سعیده
342 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به ناز پسرم

امروز اومدم تا از چیزهایی که خوشت میاد بنویسم تا وقتی بزرگ شدی و خودت تونستی بخونی بفهمی که وقتی کوچیک چه چیزهایی رو دوست داشتی.اول از همه عاشق لوستر و چیزهایی که برق میزنن هستی از بشکن خوشت میاد تلویزیون و خیلی دوست داری مخصوصا آهنگ تیتراژ سریال اوشین،به کجا چنین شتابان،راز گنج پنهان و دعایی که بعد از اذان خونده میشه بهت بگم وقتی تلویزیون اینارو پخش میکنه میخکوب میشی.بعدشم خاله سپیده یه شیطونک داره که رنگ رنگی و چراغ دار اونم خیلی دوست داری وقتی میدیم دستت دیگه گرفتنش سخته ناگفته نماند که بابایی رو هم خیلی دوست داری وقتی بابا شبها از سر کار میاد اونقدر باهاش بازی میکنی و میخندی که خدا میدونه.خیلی دوستت دارم. بوووووووووووووووووووووووووووووس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

Man & Ma (مامان فاطمه ناز )
4 خرداد 92 19:20
خدایا آنکس که صادقانه یادم می کند هر لحظه عاشقانه یادش کن وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مامان آروین
4 خرداد 92 19:39
سلام کوچولوی ناز و دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه


سلام مرسی از لطفتون
سارا مامان آرتین
5 خرداد 92 1:03
دست مامانی درد نکنه با ثبت همه این چیزهاااااا زنده و سلامت باشه آقا آرتین گلمون
مامان آروين
5 خرداد 92 22:36
سلام ممنون از اينكه به ما سر زديد با افتخار لينك شديد


خواهش میکنم مرسی
شقایق
13 خرداد 92 1:00
جانمممممم نازنین و خوشمزه خاله شقایق