شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

دومین مروارید

1392/3/28 18:00
نویسنده : مامان سعیده
402 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز بازم مامان وقتی داشت باهات بازی میکرد متوجه دومین دندونت شد آخ قربونت برم که مرواریدات دارن یکی یکی در میان.ان شااله یه عمر واست وفا کننتشویقماچبغل

اینم عکس دومین مرواریدت ولی هر کاری کردم نذاشتی یه عکس خوب ازش بگیرمدومین مروارید

اینم چند عکس که وقتی داشتم باهات بازی میکردم انداختم12345

عزیزم وقتی که رو شکم بر میگردی دست و پاهاتو باز میکنی انگار که روی آب داری شنا میکنیشنا

فدای گل پسرم بشم خیلی خیلی دووووووووووووووووست دارمماچماچماچبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حسنا
28 خرداد 92 21:10
مبارکه عزیزم
با اجازتون لینکتون کردم


مرسی خاله
شقایق
29 خرداد 92 2:00
مبارک باشه قربونت برم پسر با نمک من ماشالا


مرسی خاله خیلی ممنون
مامان فرحان
29 خرداد 92 12:46
سلام خاله جون مبارک باشه مروارید های قشنگت انشاله همیشه سالم و خوب باشن


سلام مرسی خیلی ممنون انشالا
مامانی آرتین
29 خرداد 92 14:17
سلام عسلی.مبارک باشه دندون خوشگلت.عزیزم دوست دارم با هم دوست بشیمومنم یه آرتین کوچولو دارم


سلام خاله مرسی خیلی ممنون منم همچنین
الهام
31 خرداد 92 20:20
سلام خاله
از اينكه اومدي و تو جشن تولد وبلاگي من شركت كردي ازت بي نهايت ممنونم
ايشالا تو شادي هاتون براتون جبران كنيم
تقديم به شما
ناقابله

با يه بوووس بزرگ

از طرف اميرحسين

مرسی خاله دستت درد نکنه
mamanedina
31 خرداد 92 23:55
سلام مامانی بازم یه شباهت دیگه بین نی نی هامون: دینا خانوم هم ترتیب دندون در آوردنش همین بود.
راسسستیییییییییییییی
مرواریدای پسمل طلات رو تبریک میگم
ایشالله سلامت باشه همیشه دل مامان باباش هم همییییشه خوش و خرم


مرسی خیلی ممنون