شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

پارک ولیعصر

1392/4/1 18:00
نویسنده : مامان سعیده
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه خونه آرتین

عزیز مامان دیروز جمعه عصر با بابایی تصمیم گرفتیم بریم پارک ولیعصر.خیلی خوب بود آخه اونجا آب نمای موزیکال داره تو با دیدن فواره ها و چراغهای رنگی داشتی حال میکردی همش میخواستی اونارو بگیری دست و پا میزدی که تو رو بندازیم تو آب.خیلی خوش گذشت هوا هم خنک بود هم اینکه بارون میومد چند تا عکس ازت گرفتیم ولی اونقدر مجذوب آب شده بودی که دوربینو نگاه نمیکردی قربون پسر گلم بشم الهیبغلماچماچماچماچ

پار ولی عصرپارک ولی عصربابا و آرتینبابا و آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام (مامان امیرحسین)
1 تیر 92 16:35
همیشه به گرذش و شادی سعیده جون
ببوس پسر خوشگله رو


مرسی ممنون شماهم امیر حسین جونو ببوسید
مامان علی
1 تیر 92 20:20
آرتین جون چه عکس های خوشگلیهمیشه لباتون بخنده


مرسی ممنون
علي كيا
2 تیر 92 11:28
مرسي آرتين جون انشاا... تولد 120 سالگي شما


مرسی خاله
مامان علي كيا
2 تیر 92 12:02
سلام از شكل موستون خوشم اومد و تو وبلاگ علي كيام گذاشتم البته بي اجازه

نه بابا خواهش میکنم
mamanedina
3 تیر 92 9:06
سلام خانوم اسکوئی منم از موستون خوشم اومد برای دینا درستش کردم البته یه تغییرات دیگه هم دادم بهون سر بزنین جیییگرم رو هم ببوسین


سلام چشم حتما میام
مامانی آرتین
12 تیر 92 2:11
عزیزم خیلی نازو خوشگلی.خوشحال میشم با هم دوست باشیمو همدیگرو لینک کنیم


خیلی ممنون
آیهان حقی
26 تیر 92 12:51
سلام

شم هم که همشهری در اومدید
خوشحالم
دوست دارم نی نی های تبریزی باهم دوست باشند البته اگه لینک بشیم


سلام منم خوشحالم با افتخار لینک شدین