شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

تولد بابایی

1392/7/18 11:36
نویسنده : مامان سعیده
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزتر از جانم

عزیزم دیروز(17مهر)تولد بابایی بود.هوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

به همین خاطر تصمیم گرفتم یه جشن کوچیک 3 نفره بگیریم البته با شیطونیایی که شما انجام میدین و نمیذارین تا مامان کاراشو بکونه زحمت پختن کیک تولدو مادرجون کشیدن دستشون درد نکنه منم شیرینی و میوه و یه شام مختصر و آماده کردم. ساعت 9 حاضر شدیم و آهنگ تولدت مبارک و روشن کردم تا وقتی بابایی اومد غافلگیرش کنیم.همین طور هم شد

همسر عزیزم وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویمقلب

آرتین باید کنترل کنه تا چیزی کم و کسر نباشه

بابایی اومده و آرتین ذوق زده شده

قربون اون خنده هاش بشم من

البته نا گفته نماند که بابایی شمع 31 سالگی رو فوت کرد عزیزم ایشالا 120 ساله بشی و همیشه سایت بالا سر من و آرتین باشهقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان اهورا
18 مهر 92 14:36
تولد بابایی مبارک...آفرین به این همسر نمونه!


مرسی نه بابا کاری نکرده بودم
مامان ماهان
18 مهر 92 15:25
ده كيلو ولي از شش ماهگي هيچ گونه افزايش وزني نداره قدش خوبه ولي وزنش اصلا زياد نشده بود فكر كن از ماه شش تا ماه دهم طفلك وزنش حدودا ثابت بود


نگران نباش درست میشه
مامان ماهان
18 مهر 92 15:26
تولد همسري رو تبريك ميگم الهي كه 120سال سايه اش بالاي سرتون باشه


ممنون ایشالا
مامان ماهان
18 مهر 92 15:29
دست گلت درد نكنه من كه امسال ماهان اصلا نذاشت يه اب خوش از گلوم پايين بره همسرم خودش مارو شام برد بيرون براي ماهان هم يه دست لباس خريد باور كن روم نميشد نگاش كنماما ميخوام از دوست گلم ياد بگيرم و سال اينده سنگ تموم بزارم


اشکال نداره عوضش سال بد یه تولد حسابی بگیر تا مال امسال هم جبران بشه
مامان ماهان
18 مهر 92 15:30
بازم تولد همسرت رو تبريك ميگم و ارزوي سلامتي و سعادت براتون دارم


خیلی خیلی ممنون
الهام
18 مهر 92 20:16
تولد بابایی مبارک مامان خانومایشالله تولد آرتین عزیزم رو جشن بگیرید


مرسی ایشالا
مامان ماهان
19 مهر 92 22:11
سلام خوبي دوست گلم
گل ناز خاله رو ببوس


سلام عزیزم چشم حتما
مامان امین
19 مهر 92 22:38
تولدتون مبارک بابایی آرتین جونایشالا سالیان سال سایتون بالا سر عسلتون باشه. سعیده جون دستت درد نکنه با این جشن زیبایی که برا بابایی تدارک دیدی.وای که نباید بذارم بابای امین این پستتو بخونه.


ممنون ایشالااشکال نداره بابا ایشالا سال بد یه تولد حسابی واسه بابایی میگیری تا مال امسال هم جبران بشه
الهام مامان محیا
20 مهر 92 9:49
حالا دست دست
شله همه با هم دست دست


ایشالله همیشه به کامی و خوشی


ممنون
مامان تنها
20 مهر 92 10:42
تولدشون مبارک آقای بابایی
سلام مامان سعیده جووون
آرتین گلم دوستت دارم جیگررررررررر


سلام عزیزم ممنون
مامان علي كيا
20 مهر 92 12:24
مبارك صد سال به اين سالها


ممنون
مامان محمدحسین
20 مهر 92 13:04
سلام عزیزم....
تولدت شوشوت مبارک....
هر دوتون با هم 120 ساله شین تا سایتون بالاسر آقا آرتین گلمون باشه .....



سلام به روی ماهت مرسی ایشالا
سارا مامان آرتین
20 مهر 92 21:03
تولد بابایی آرتین مبارک باشه
راستی عزیزم آدرس مادام بوفی تو آرشیو پیوندهای روزانه وبلاگم هست خانومی که قالب آرتین رو طراحی کرده
...
تو قسمتی هم که نوشته سفارشی سازی قالب آرتین میتونی به سایت کلبه کودک من سر بزنی عزیزم
http://boofy.ir/


خیلی ممنون
مامان امیرحسین
20 مهر 92 21:16
مبارک باشه.
امیدوارم همیشه و همیشه زندگی خوب و خوش همراه با سلامتی کنار همدیگه داشته باشید.
بوس برای ارتین جونم که کنترل می کنه و تایید می کنه
افرین به همسر نمونه. من تولد همسرم 11 مهر بود ولی تولد نگرفتم.


ممنون امین
سارا مامان آرتین
20 مهر 92 21:56
راستی خانومی برو حالشو ببر هنوز میتونی یه جا نگش داری و خونه مرتبه

به زودی باید خونه رو مسجد کنی


ای بابا خبر نداری خونه خیلی وقته مسجد شده و رنگ مرتبی رو هم نمیبینه
مامان عرفان
20 مهر 92 23:08
تولد آقای بابایی مبارک باشه آرتین جوووووون


ممنون خاله
مامان آی سل
21 مهر 92 0:35
تولد همسرتون رو تبریک میگم....


خیلی ممنون
پرواز
21 مهر 92 11:50
الهام(مامان اميرحسين)
21 مهر 92 16:53
تولد همسرت مبارك عزيزم


ممنون عزیزم
مامان عرفان
21 مهر 92 17:09
خصوصی
مامان عرفان
21 مهر 92 20:02
و باز هم خیــــــــــــــــــــــــــصوصی
گروه وب نگر
21 مهر 92 20:13
پس وقتی عکساتون اماده شد توی وبم خبرم کنید ایمیلمو بدم عکسارو بفرستید تا من براتون قالب بسازم
مامان علی
22 مهر 92 0:44
تولد همسری مبارک


ممنون عزیزم
الهه(مامان یاسان)
22 مهر 92 2:31
دوست جونم با پست تولد آپیم


اومدم
مامان عرفان
22 مهر 92 19:50
سلام خانومی . تونستی نسبتی پیدا کنی؟؟؟


سلام نه عزیزم پیدا نکردم
مامان عرفان
23 مهر 92 9:10
پس كجايي خانومي ؟؟؟
قهري ؟؟؟


نه بابا اومدم
ayhan
23 مهر 92 18:30
تولد تولد تولدت مبارک


مرسی
الهام
23 مهر 92 18:52
خدایا قسمت می دهم هر لحظه کمکم کنی تا نفسم را
به قربانگاه درگاهت عرضه کنم و تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما.
*عید سعید قربان مبارک*


ممنون عزیزم
صبا خاله ی آیسا
23 مهر 92 19:54
تولد همسرتون مبارک انشآلله سایش همیشه بالاسرتون باشه


ایشالااااااااااااااااااااااااااا
مامان هستی
23 مهر 92 19:55
سلام خاله جون تولد باباییت مبارک ایشالا همیشه سایش بالا سرتون باشه


سلام به روی ماهت ممنون
مامان عرفان
23 مهر 92 23:32
عید قربان مبارک
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مهر 92 23:48
تولدت مبارک بابایی ایشالا همیشه تنت سالم باشه و عیدتون هم مبارک


خیلی خیلی ممنون
مامان ليلا
24 مهر 92 0:29
تولدش مبارك انشالله هزار ساله بشه


ممنون
مامان عرفان
25 مهر 92 12:09
عزيزم پس كجايي ؟؟؟؟
مامان عرفان
25 مهر 92 12:15
نامردي نكن ها نكنه شناختي و به من نگفتي ؟؟؟ چي شد يه دفعه غيبت زد ؟؟؟؟
نازی
25 مهر 92 23:57
.تولدشون مبارک آقای بابایی
سلام مامان سعیده جووون.امیدوارم همیشه و همیشه زندگی خوب و خوش.لینکت کردم عزیزم اگر دوست داشتی لینکم کن


ممنون چشم حتما لینک شدین
آرزو مامان آدرینا
4 بهمن 92 0:44
خدا بهم ببخشدتون و تولد 120 سالگی رو جشن بگیرید.البته با نوهاتون
مامان سعیده
پاسخ
ایشالاااااااااااااااااااااااا