شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

روز جهانی کودک

1392/7/16 20:25
نویسنده : مامان سعیده
394 بازدید
اشتراک گذاری

                                    قلبقلبسلام عزیزم روزت مبارکقلبقلب

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

روز جهانی کودک بر تمام کودکان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

sepideh
16 مهر 92 20:38
salam azizam. roozet mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.


مرسی خاله جونم
sari
16 مهر 92 20:51
سلام مامان آرتین عزیز...
از وبلاگ جالبتون لذت بردم ...لباسای زمستونیشو خیلی دوست داشتم..منو پسرم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید...با اجازه لینکتون کردم که همیشه مطالبتون رو دنبال کنم .اگه مایل به تبادل لینک باشید خوشحال میشم .منتظرتون هستیم.


سلام عزیزم ممنون چشم حتما
مامان آی سل
16 مهر 92 22:48
روز کودک مبارک عزیزم...


ممنون
مامان ماهان
16 مهر 92 23:04
کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند .
روزت مبارك شازده ارتين
الهي هميشه تنت سالم باشه همراه


خیلی ممنون خاله
مامان امیرحسین
17 مهر 92 11:56
روزت مبارک قند عسل
امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه


مرسی ایشالا
سودا
17 مهر 92 12:57
سلااااااااااااااام،
آرتین جون روزت مبارک!
دست دست دست ،هوووووووورا!!!حالا اینم یه ماچ آبدار واسه آرتین:


به به سلاااااااااااااااااام دختر خاله سودا مرسی اینم دو تا بوس از طرف من برای تو
صبا خاله ی آیسا
17 مهر 92 17:44
ارتین جونم روزت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک خوشگلم

مامان ارشیا
18 مهر 92 0:46
عزیز دلم شرمنده با یه روز تاخیر روزت مبارک


خواهش میکنم مرسی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 12:16
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک


مرسی خاله