شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

آرتین بلا

1392/10/23 17:16
نویسنده : مامان سعیده
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

بازم مامان بدقول شد نمیدونم چرا این روزها اصلا دل و دماغ نت و وبلاگ ندارم شاید از سرماخوردگی باشه آخه سرما خوردم اساسی، الان یه هفته است که مریضم و خوب نمیشم.خوب بگذریم...

گل پسرم این ماه از ماههای قبل شیطونتر شدی دیگه کاملا همه چی رو میفهمی وقتی میگیم برو یه چیزی رو بیار میری و میاری. فقط یه خورده خوب غذا نمیخوری که نمیدونم باید چیکار کنمسوالفقط دوست داری شیر بخوری تند تند هم میام بغلم و میگی مَمَ از وقتی که از پستونک بازت کردم بیشتر به شیر وابسته شدی چیکار کنم خود کرده را تدبیر نیست

اینم عکسی از کارهای آرتین

بالاخره یاد گرفتی که حلقه ها رو بندازی جاش البته نامرتب(خوب یواش یواش دیگه)

 

 

کارهایی میکنی با این تلفن

اول گوشی رو ورمیداری

 دکمه شو میزنی

بعدشم الو میکنی

سنتور رو همچین قشنگ میزنی که انگار چند سال این کاره ای

در نوشابه رو قشنگ میبندی

اونم با چه قیافه ای

این قسمت از خونه، محل بازی شماست آخه پسر جا قحطیه

این توپم بابایی جمعه از لاله پارک برات خریده دوسش داری و باهاش بازی میکنی

وقتی شعر چشم چشم دو ابرو رو واست میخونم میخندی

 

ماشالا هزار ماشالا به این پسر شیطون و باهوش خودم ایشالا از چشم بد دور باشی عزیزمقلبقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

الهام(مامان اميرحسين)
23 دی 92 17:15
خدا بد نده سعيده جون ايشالا زود زود خوب ميشي و دل و دماغت مياد سر جاش!! آفرين به آرتين بلا و باهوش خاله! شلغم نشه فراموش!
مامان سعیده
پاسخ
قربونت الهام جون چشم شلغم هم میخورم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 19:04
ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻣﺜﻞ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺮﻓﯽ.. ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﮐﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ..
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 19:06
عزيزم سرما خوردگيت بهتر شده؟؟ اي جان آرتين جونم حلقه ها رو درست گذاشته.... هورااااااااااا..... توپت هم مباركت باشه خالهههههه
مامان سعیده
پاسخ
ای بدک نیستم ممنون
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 19:26
الهی.....................جانم قربونت برم الهی چقدر پیشرفت داشتی ناز پسرم...ماشالله...قربون اون سنتور زدنت... چقدرم توپت خوشگله خاله...مبارکا باشه نانازی فدای اون قیافه گرفتنت که انگار داری بمب هسته ای می سازی... یه دنیا مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 19:27
سعیده جونم انشالله که تا الآن خوب خوب شدی...
مامان سعیده
پاسخ
بد نیستم نرگس جون
الهه مامان ابوالفضل
24 دی 92 13:11
سلام وب قشنگ و شادی داری . پسر نازی همه داری به ما هم سربزنید خیلی خوشحال میشیم.
مامان سعیده
پاسخ
سلام ممنون چشم حتما میام
عاطفه مامان الای
24 دی 92 14:58
الهی هرچه زودتر خوب بشی چند رو زنیایی نت حتما چند روز بعد خودت دلت برای نت تنگ میشه پسرتو ببوس
مامان سعیده
پاسخ
ممنون آره یه چند روز بگذره حالم خوب بشه تند تند میام
الی مامان محیا
24 دی 92 15:00
عزیز اون شلغم ملغم که پست گذاشتم حتما واسه خودت درست کن آرتین جون هم که ماشالله روز به روز شیطونتر و شیرین تر لی محیای من شیطونی هاش کجا این آرتین ساکت و مظلوم خودم کجا.... یعنی محیا از پسرها هم شیطونتره!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
مامان سعیده
پاسخ
نه بابا آرتین هم شیطونی میکنه نگران نباش فرصتی برای عکس گرفتن نیست
الی مامان محیا
24 دی 92 15:02
راستی اون کره ی هوش رو از بازار تبریز گرفتم ....فلکه ی نماز که میری....یه جایی هست فقط اسباب بازیه ... به خاصه اسم بازار رو نمیدونم!!! حتما براش بگیر
مامان سعیده
پاسخ
میگیرم براش
مهدیه مامان امین
24 دی 92 23:36
قربونش برم پسر خوشگل. چند وقته ندیدمت دلم حسابی برات تنگ شده بود.کارهات خیلی باحالندمخصوصا اون بستن در نوشابه بااون قیافه
مامان سعیده
پاسخ
خدا نکنه خاله جونما اینیم دیگه
بابای آرتین
25 دی 92 23:17
سلام پسر گلم هر روز که من از مغازه سایت تورو میبینم تمام خستگی هامو دیگه فراموش میکنم و ساعتهارو میشمارم که بیام خونه ببینمت .. دست مامان مهربونت هم درد نکنه چون این همه برای سایت تو زحمت میکشه.
مامان سعیده
پاسخ
سلام باباجون مرسی منم تو رو خیلی دوست دارم
مامان محمدامین
26 دی 92 2:24
خانومی بهتون تسلیت میگم....چند وقت بود درگیر محمدامین بودم نتونستم به دوستای خوبم سر بزنم ایشالا زودی دوباره به حالت اول بر میگردی سعیده جونم. قربون پسر باهوش خودم بشم که به بازیهای فکری علاقه داره درست مثل محمدامین 13 ماهگیت هم مبارک باشه عزیزم
مامان سعیده
پاسخ
خیلی ممنون ایشالا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 22:50
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
مامان محمدحسین
29 دی 92 9:45
ماه فرو ماند از جمال محمد / سرو نباشد به اعتدال محمد قدر فلک را کمال و منزلتى نیست / در نظر قدر با کمال محمد. . . میلاد نور مبارک
مامان علی کوچولو
9 بهمن 92 16:33
عزیزم ماشالا خدا حفظش کنه شاهزادمون اقا ارتین گل روبا اجازه من لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سری بزنید اگه دوست داشتین ما رو هم لینک کنید تا بتونم با دوستای خوبی مثل شما اشنا بشم
مامان سعیده
پاسخ
با افتخار لینک شدین