شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

نهمین مروارید

1392/11/2 11:21
نویسنده : مامان سعیده
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

بالاخره بعد از چند ماه تاخیر دندون نهمی هم در اومد وای الهی فدات بشم لثت همچین باد کرده بود که وقتی میدیدم دلم کباب میشد ولی خوب بالاخره نوکش زد بیرون و راحت شدی عزیزم.چون دندون آسیابه نتونستم عکسی ازش بگیرم.امروز منم وقت دندون پزشکی دارم از الان استرس گرفتم اصلا نمیترسما ولی نمیدونم چرا اینجوری شدم خلاصه...

این عکس پایینی نشون میده کدوم دندونها رو در آوردی

و اما در مورد راه رفتن 

چون جنابعالی یه خورده تنبل تشریف داری فعلا نمی خوای راه بری،به همین خاطر پیشنهاد کردن که این وسیله رو تهیه کنیم شاید یه تکونی به خودت دادی

گلم داره موهاشو شونه میکنه

مامان فدای این شیرین کاریات بشه الهیبغلبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان علی (نازی)
3 بهمن 92 0:21
عجله نکن عزیزم ایشالا راه بیفته میبینی خونه زندگی نمیزاره برات
مامان سعیده
پاسخ
آره ميدونم ولي نميدونم چرا دوست دارم زودي راه بره
الی مامان آنیل
3 بهمن 92 0:44
سلام خاله الهی فدات چه پسر بزرگ وماهی شدی آفرین منم خیلی تعریف این وسیله رو شنیدم ولی نه اسمشو می دونم نه محل تهیه شو اگه میشه اسمشو به همراه جایی که ازش خریدین بگین ماهم بریم یکی برا آنیل بگیریم(ماهم تبریزیم) ممنون
مامان سعیده
پاسخ
سلام عزيز خيلي ممنون الان ميام وبت ميگم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:44
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:45
عزيزم نهمين مرواريد أرتين جون مبارك انشالله زودتر راه مي افته .... اي جان خودش داره موهاش و شونه ميكنه
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالااااااااااااااا
مامان امیرحسین
3 بهمن 92 12:53
مبارک باشه خاله جون. نگران راه رفتنش نباش سعیده جون. راه که برن بیشتر باید بدویی دنبالشون
مامان سعیده
پاسخ
آره واقعا نمیدونم چرا عجله دارم
الی مامان آنیل
3 بهمن 92 14:52
ممنون سعیده جون حتما میریم میگیریم آرتین جونو ببوس
مامان سعیده
پاسخ
خواهش میکنم مرسی عزیزم
ال هام
3 بهمن 92 14:57
آخی عزیزم چه عجله ایه حالا راهم میفته نی نی گلت هنوز کلی وقت داره
الهام(مامان امیرحسین)
3 بهمن 92 22:53
مبارک دندونت باشه عزیم شیرین کاریهات هم واقعا شیریینه عزیزم مبارک وسیله ی جدیدت باشه گلم
مامان سعیده
پاسخ
خاله جون خیلی خیلی ممنون
مامان آی سل
4 بهمن 92 1:52
عزیزه دلم نهمین مرواریدت مبارک..ایشالله همیشه سلامت باشی...
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله جون
مادر علي كيا
4 بهمن 92 17:11
منم كوچيك بودم از اين به اصطلاح روروْك سنتي آ داشتم علي كيا هم يه ماهي ميشه كه راه ميره عجله نكنين راه كه افتاد بايد همش دنبالش بدويين اين ور اون ور
مامان امیرعطا
6 بهمن 92 0:17
مبارک باشه عزیزم مرواریدت. جون تندی راه بیفت و مامانو خوشحال کن.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 1:18
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان تنها
6 بهمن 92 9:56
مامان ارشیا
7 بهمن 92 14:29
مروارید جدید مبارک عزیز دل خالهای جونم چه با مزه ست این وسیله راه رفتنحالا چه عجله ای مامانی برای راه رفتن بزارین راه بیوفته همش باید این طرف و اون طرف دنبالش بدو بدو کنین
مامان سعیده
پاسخ
مرسی نمیدونم چرا همش دلم میخواد زودتر راه بره با اینکه میدونم کارم سختر میشه
ayhan
7 بهمن 92 20:12
آرتین جون خیلی وقته به ما سر نزی عزیزم دوستت دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 20:45
این موهبت الهی ایست که صبحگاه چشم بگشایی و يادت بیاید دوستانی داری آبی تراز آسمان،.....روشن تر از صبح.....،زلال تر از شبنم.....دوستانی که خود خورشیدند... دوستت دارم دوست جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 20:47
خواهر اوا أصلاً رضايت به شير پاستوريزه نميده و منم نميخوام بچه اذيت شه.... حرف دكتر رو نشنيده گرفتم و دارم بش شير خشك رو ميدم گناه داره بچه گل پسرم و ببوس
مامان سعیده
پاسخ
خوب کاری میکنی بعضی وقتها دکترها یه چیزی میگن واسه خودشون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 9:06
خواهري خصوصي
مامان هستی
8 بهمن 92 10:45
سلام خاله مرواریید جدیدت مبارک هستی منم واسه راه رفتن خیلی تنبله ولی نگران نباش ایشالا راه هم میرن
مامان سعیده
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون