شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

چهارده ماهگی

1392/11/13 11:43
نویسنده : مامان سعیده
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهونه زندگی

هوراهوراهوراعزیزدلم 14 ماهگیت مبارکهوراهوراهورا

                               

قربونت برم 14 ماهگیت هم تموم شد کاش میشد زمان و متوقف کنم تا این روزها زودتر تموم نشه آخه بعضی وقتها دلم واسه نوزادیت تنگ میشه برای اون روزی که تازه بدنیا اومده بودی برای روزی که تازه یاد گرفته بودی روی زمین غلت بزنی برای روزی که چهار دست و پا راه رفتن و یاد گرفتی وای چه روزهایی بودخیال باطل

عزیز دلم هر چی زمان جلوتر میره تو هم شیطون تر میشه با اینکه هنوز راه نمیری ولی بعضی وقتها یه کارهایی میکنی که نگو و نپرس موندم اگه راه بیوفتی باید چیکار کنم.الان که این مطالبو مینوسیم از دست توئه شیطون لب تاپ و گذاشتم بالای اوپن تا دستت نرسه آخه اصلا نمیذاری همش به دکمه ها دست میزنی مطالب درهم بر هم میشهتعجب

راستی دیروز بردیمت مرکز بهداشت برای کنترل خدا رو شکر بالاخره یک کیلو چاق شدی  2 ماه بود که اصلا وزن نمیگرفتی آخه خوب غذا نمیخوردی ولی این ماه دیگه تصمیم گرفتم بیشتر وقتم و بذارم برای غذا خوردنت تا بلکه اشتها وا شد مثل اینکه موفق بودمتشویقتشویقتشویقتشویق

و اما عکسهای 14 ماهگیت

قند عسلم داره الو نیکنه

وقتی گفتم یک دو سه(برای عکس)آرتین این شکلی شد

آرتین در حال احترام به آقا پلیس

گل پسرم نای نای میکنه

عزیز دلم دسی دسی میکنه

ای بابا گوش پسرم بد جوری داره میخواره فکر کنم خوابش میاد

فدای همه شیرین کاریات بشم منقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نی نی پوش
13 بهمن 92 12:41
اگه دنبال لباس ارزان قیمت با کیفیت مناسب واسه کوچولوهاتون میگردید به فروشگاه من سر بزنیید شروع قیمت ها از 4 هزار تومان تا 18000 تومان نی نی پوش
مامان الی و محیابانو
13 بهمن 92 20:11
1 2 3 یعنی بخورمت با اون ژست ات خاله خیلی عکسهات خوشمل بود جوجو
مامان ماهان
14 بهمن 92 0:45
به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم سبز باشی عزیزترین
الی مامان آنیل
14 بهمن 92 18:53
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان محمدحسین
14 بهمن 92 21:50
خیلی خیلی خوشمل بودن.. 14 ماهگیت مبارک.. چه لباس نازی...
مامان امیرحسین
14 بهمن 92 23:25
چه عکسای نازی. چهارده ماهگیت مبارک عزیز خاله همیشه شاد باشی
مامان علي كيا
15 بهمن 92 0:32
مامان علی کوچولو
15 بهمن 92 0:46
نازی ارتین کوچولو با این کارای خوشمزتمیدونم چه حس خوبیه وقتی بچه ها یه سری کارای جدید یاد میگیرن
sepideh
15 بهمن 92 11:20
elahi ghorboonet beram khaleeeeeeeee. delam vasattangh shode.14 maheghit ham mobarak asalam.
مامان کوثری
15 بهمن 92 12:32
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مامان امیرعطا
15 بهمن 92 15:06
مبارکه عزیزم 14 ماهگیت . خوشمزه خاله چه عکسای نازی.
مامان علی (نازی)
15 بهمن 92 21:26
وای چه ماه شده گل پسرمون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:50
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:51
عزيزم چهارده ماهگيت مبارك... چقدر لباست بهت مياد نفسسس
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:59
گلم تمام عكس هات عالييييييي خداروشكر كه اشتهات خوب شده
مامان سعیده
پاسخ
آی میخورم
آران
16 بهمن 92 10:37
سلام آرتین کوچولو منم آران کوچولو هستم و مثل تو توی بیمارستان شمس به دنیا اومدم همشهری کوچولوی من
مامان سعیده
پاسخ
سلام عزیزم
الهام(مامان اميرحسين)
17 بهمن 92 17:28
14 ماهگيت مبارك عزيزم
حدیث مامان پرهام
20 بهمن 92 11:20
سلام دوستم.....کمکم کن دوستم.....هر کاری میکنم عکس نمیتونم اپلود کنم تووب پرهام......هم عکسام کم حجمهه و هم jpg هستن.....نمیدونی چه کار باید بکنم.....؟؟
الهام(مامان امیر حسین)
20 بهمن 92 19:14
__ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___ بخورمت فسقلی!!
مامان محمدامین
21 بهمن 92 2:24
عزیز دل خاله چه خوب که این ماه خوب رشد کردی مامانی سعیده تند تند براش اسپند دود کن...پشم نخوره بچمون14 ماهگیت مبارک قند عسلم
مامان سعیده
پاسخ
چشم حتما مرسی ار لطفتون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 4:31
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان ارشیا
21 بهمن 92 14:12
چهارده ماهگیت مبارک گل پسر عکسات خیلی خوشگل شدن عزیز دا خاله
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله جونم