شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

هر روز شیطون تر از دیروز

1392/11/21 16:52
نویسنده : مامان سعیده
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزتر از جان

گلم این روزها ماجراهایی داریم با شما،خیلی شیطونی میکنی موندم که تو از الان اینقدر آتیش میسوزونی بزرگتر بشی میخوای چیکار کنی.فقط اینو بگم که 24 ساعت دنبالتم که مبادا ضرری بزنی و خدای نکرده آسیب ببینی. حالا خیلی از وسایل خونه رو بخاطر شما جمع کردم،به درهای کابینت کش زدم که نتونی باز کنی ولی خوب یا این حال بازم باید خیلی مواظبت باشم.

اما در مقابل این شیطونیا یه شیرین کاریا داری که فقط خودم میخوام درسته بخورمتقلبقلبخوشمزه

بریم سراغ عکسها

باید هر طوری شده این در باز بشه 

اگه باز نشه

با اسباب بازیا کاری نداری با سبدش بازی میکنی

خیالمون راحته که گوشی رو گذاشتیم بالا که دست آقا آرتین بهش نرسهتعجب

کمک گل پسر به مامانتشویقتشویق

وقتی میگیم دماغت کولبخند

گوشت کو(البته فعلا اینارو یاد گرفتی)عینک

کلاغ پر بازی میکنیاز خود راضی

تو دست مامان لی لی حوضک میکنیزبان

باهامون دست میدی و خیلی ذوق میکنیخنده

ببین چه جوری میخوای از مبل بری بالاتعجب

اینم از آب خوردنت الهی فدای اون دستهای کوچولوت بشم منماچماچ

وقتی بهت میگیم برو بخواب میری و رو بالشت دراز میکشیخواب

البته بگم که این تیکه ای از کارهات بود اگه تونستم بازم عکس میندازم تا مدرک باشه وقتی بزرگ شدی ببینی چه کارهایی که نکردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 17:26
وای ماشالاه هزار ماشالاه عزیزم خواستنی و دوست داشتنی هستی فدای اون دستای کوچولوت عزیزمممنونم که پیشمون اومدید با اجازه لینگ شدید
مامان سعیده
پاسخ
خیلی ممنون خواهش میکنم منم با افتخار شما رو لینک کردم
مامان محمدحسین
21 بهمن 92 21:05
عکسای خیلی جالبی بودن مخصوصا بالا رفتن از مبل که خیلی خیلی باحال بود
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
22 بهمن 92 14:24
سلام معلم گفت:با دوست جمله بساز.خندیدم!گفتم با دوست دنیا میسازند نه جمله.
شقایق
22 بهمن 92 17:27
عزیزدلم مامانی اول راهی هنوز که پسرم کاری نمیکنه فدات بشم باهوشم دست دادنت خیلی بانمکه افرین به پسر حرف گوش کنم خوب بخوابی مرد کوچک من
مامان علي كيا
22 بهمن 92 21:15
قربونت برم عسل
مامان عرفان
23 بهمن 92 9:09
چه پسر خانه داري . ايول خوش به حال خانومت آقا آرتين
مامان سعیده
پاسخ
آره خاله من به همه کمک میکنم
مامان علی (نازی)
23 بهمن 92 15:03
آفرین به آرتین جون که این همه پیشرفت کرده
مامان سعیده
پاسخ
مزسی خاله
مامان امیرعطا
26 بهمن 92 0:46
ماشالله به آرتین شیطون و شیرین. الهی که تنت سالم خاله جون و لبت همیشه خندون.
مامان سعیده
پاسخ
الهی آمین
مامان علی کوچولو
27 بهمن 92 16:40
ماشالا به گل پسری باهوش و شیطون آفرین به تو خاله
مامان دینا
28 بهمن 92 17:07
سلام آرتین گلم دلم برات یه ذره شده این شیطون بلای ما که وقت نمیذاره بیام و بهت سر بزنم قربون اون قد و بالااااااااااات چشم نخوری شیطون بلاااااااااا بووووس بوووووووووووووووووووس
مامان سعیده
پاسخ
سلام خاله منم دلم تنگ شده