شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

دهمین مروارید

1392/11/23 16:57
نویسنده : مامان سعیده
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگلم

عزیز دلم چند شب بودکه راحت نمیخوابیدی  منم از این بابت نگران بودم که نکنه اتفاقی واست افتاده باشه تا اینکه دیروز متوجه شده که دهمین دندون جوانه زده ولی الهی بمیرم لثت همچین زخم شده که وقتی دیدم دلم کباب شد نگو درد این لثه نمیزاره که راحت بخوابی مامان فدات بشهقلبقلبقلبقلبراستی از دیروز هم یه کوچولو سرماخوردی امیدوارم که بدتر نشه چون وقتی که مریض میشی من خیلی خیلی غصه میخورمناراحتناراحت

متاسفانه اصلا دیگه نمیشه که از مرواریدهای جدیدت عکس بگیرم بازم مجبورم با این عکس نشون بدم که مروارید جدیدت کدومه

واما چند تا عکس از دیگر شیطونیای گلم

روشن و خاموش کردن کلید برق

اینم از آیفون خونه که ...

وقتی میگیم حسین حسین توهم سینه میزنی الهی فدات

دنت خیلی دوست داری و روزی یدونه میخوری

ببین هنوز درشو باز نکرده ها....تعجبتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام(مامان اميرحسين)
24 بهمن 92 17:02
مبارك مرواريد باشه عزيزم... ولي خيلي شيطون شديا!! نوش جونت دنت!منم خيلي دوست دارم خاله جون!
مامان سعیده
پاسخ
خاله اگه دنت دوست داری زود بیا خونمون آخه بابا واسه من یه عالمه خردیده زود بیا
مامان محمدحسین
24 بهمن 92 23:18
قربون دنت خوردنت برم من... مروارید زیبات هم مبارکت باشه... شیطون بلا خاله...
مامان سعیده
پاسخ
مرسی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 12:03
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 12:05
خواهري سلام خوبي گل پسر خوبه؟؟ ديشب اومدم پستت رو خوندم اما كامنت هام ثبت نميشد ....الان اومدم با اميد.....اول از همه مرواريد جديد عشششششقم مبارك
مامان سعیده
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ما خوبیم شما چطورین؟خیلی خیلی ممنون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 12:07
دوم..خاله جون از جون اون كليد و آيفون چي ميخواي؟؟؟؟؟؟عاشقتم انشالله خودش نگهدارت باشه((خطاب به عكس سوم))....به به همه دنت بازااااااااااااا منم كشته مرده ي دنت ام
مامان سعیده
پاسخ
خاله خیلی حال میده چراغ و هی روشن خاموش کنی
مامان امیرعطا
26 بهمن 92 0:44
نوش جونت عزیزم.
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله