شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

تولدت مبارک

1393/9/12 9:36
نویسنده : مامان سعیده
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

نازنینم لحظه ی ورودت به دروازه ی قلبم ولبخندشکفتنت به باغچه ی دنیا رو اول به خودم چون سراغاز حس خوشبختی من است وسپس به تواز ته دلم تبریک میگم …

جشنجشندو سالگیت مبارکجشنجشن

امروز تولد 2 سالگیته،2 سال با تو بودن مثل برق و باد گذشت ولی شیرین گذشت.وقتی به پشت سرم نگاه میکنم میبینم که دلم خیلی واسه اون روزها تنگ شده،واسه اولین دیدار،واسه اولین خندت...ایشالا 120 ساله بشی گلم

                                        

                                       

                                                                    

                          

عکس سر برگ وبلاگت عزیزم

            

اینم عکس صفحه متولدین امروز

            

گلم پست بعدی ایشالا پست عکسهای تولدته

خیلی خیلی دوست دارممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mamani
12 آذر 93 11:46
مامان آرتین خسته نباشی تولد گلت هم مبارک ایشالا 120 ساله بشه
مامان سعیده
پاسخ
خیلی خیلی ممنون
مامان منصوره
12 آذر 93 19:18
تولدت مبارک عزیزم
مامان سعیده
پاسخ
مرسی ممنون