شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

جشن تولد 2 سالگی

1393/9/12 23:29
نویسنده : مامان سعیده
1,315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

همون طور که بهت قول داده بودم این پست شامل عکسهای جشن تولدت میشه

اول از همه تزیین خونه توسط مامان که خیلی مختصر درست شده

این شمع تولد یک سالگیته که برات نگهش داشتم

اینم اولین لباسیه که تو بیمارستان پوشیده بودی

عزیز دلم وقتی من داشتم کارای تزیین و انجام میدادم اومدی وایستادی که عکستو بگیرم

داری واسه خودت دست میزنی

اینجا هم داری بشکن میزنه

داری بادکنک بازی میکنی

و اما کیک تولد و شروع جشن

اینجا هم داری میرقصی

و اما کادوها

از طرف پدر جون و مادر جون وجه نقد

خاله جون و عمو ماشین مسابقه ای

از طرف من و بابایی هم افتتاح حساب تو بانک مسکن(حساب مسکن جوانان)

این بلوز رو هم مادر جون خودش برات بافته

دست همشون درد نکنه

بازم عزیزم تولدت مبارک ایشالا همیشه زنده باشی

دوست دارم هزارتا.......بوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان یاسی
13 آذر 93 0:06
تولد پسملی مبارک باشه
مامان سعیده
پاسخ
ممنون
مامان فهیمه
13 آذر 93 2:55
تولدت مبارک آرتین جونم ایشالا همیشه سالم باشی و شاد در کنار مامان و بابا
مامان سعیده
پاسخ
متشکرم ایشالا
مامان محمدامین
13 آذر 93 3:16
وای سلام عشقم...تولدت مبارک پسر دوست داشتنی ماشالا هزارماشالا مامانی چقدر بزرگ شده گل پسرت... دلم تنگ شده بود براتون کادوهات مبارکت باشه ارتین کوچولوی دوست داشتنیه خاله
مامان سعیده
پاسخ
سلام مرسی دل ما هم برای شما تنگ شده بود
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
13 آذر 93 17:27
تولدت مبارک پسملی ایشالا هزار ساله بشی عزیز خاله
مامان سعیده
پاسخ
ممنون خیلی خیلی ممنون
نی نی انتظار
18 آذر 93 9:34
سلام آرتین جووووونم مبارک باشه تولدت خاله جون ایشاا... همیشه تندرست و سلامت باشی در کنار مامانی و بابایی برای خاله جون خیلی دعا کن عزیزم
مامان سعیده
پاسخ
سلام خاله مرسی خیلی ممنون چشم حتما دعا میکنم ایشالا یه نی نی توپول و موپول بیارین
مامان امیرعطا
22 آذر 93 23:43
سلام عزیزم تولدت مبارک.. ایشالله 120 ساله شی. دست مامان بابایی درد نکنه..
مامان سعیده
پاسخ
مرسی خاله
مامان سما
25 آذر 93 20:12
مبارک باشه آرتین جون ان شاله تولد 120 سالگیت
مامان سعیده
پاسخ
ممنون
شبنم.س
24 دی 93 14:36
دیر اومدم اما تولدت مبارک آرتین حون