شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

شب یلدا93

1393/10/1 15:02
نویسنده : مامان سعیده
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

عزیز دلم دیشب شب یلدا بود و قرار بود ما امسال بریم خونه پدرجون اینا که متاسفانه صبح دیروز خبردار شدیم که عموجان(عموی من)تو بیمارستان بخش ICU بستری شده،از اونجایی که قرار شد پدر جون شب پیش عمو جون بمونه ما هم تصمیم گرفتیم که مادرجون به همراه خاله جون،عمو و عمه بیان خونه ما(البته بعد کلی اصرار)چشمک

شب خوبی بود فقط جای پدرجون و عموجون خیلی خالی بود

بریم سراغ عکسها

هندونه رو که گذاشتیم وسط شروع کردی به انگولک کردن

ببین چه جوری داری نگاه میکنی

نه دیگه طاقت نیاوردی

ماشالا هزار ماشالا یه قاچ کامل خوردی(میترسیدم شب نم بزنی)

اینم از مهندس بعد از خوردن هندونه

الان یه مدتی هست اینجا شده جای بازیت

راستی عزیزم این عکس شب یلدای پارساله ببین چقدر کوچیک بودیبوسبوس

امیدوارم عمرت مثل شب یلدا طولانی باشه عزیزممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فهیمه
7 دی 93 16:47
به به چه شب یلدایی تو هم که عاشقه هندونه ای مثل علی ما.نوش جونت وروجک
❈ کوثر❈
13 دی 93 15:08
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان اهورا (نرگس)
25 دی 93 16:28
شب یلدا با یه عالمه تاخیر مبارک...عمرت یلدایی باشه گلم.