شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

لالایی

1392/4/18 17:57
نویسنده : مامان سعیده
528 بازدید
اشتراک گذاری

لالا گل لاله که گل دارم به گهواره
لالا گل مینا گل زرد و سرخ و زیبا
لالا گل صد پر بخواب ای نازنین دلبر
لالا گل یاسم درخت سیب و گیلاسم
لالا گل سنبل جهان شد پر گلو بلبل
لالا گل نسرین همه رفتین در و بستین
لالا گل گلشن که شمع تاریک و روز روشن
لالا گل سوسن سرت خم کن لبت بوسم
لالا گل الو درخت سیب و زردالو
لالا گل عناب شدم از گریه هات بی تاب
لالا گل خیری چرا اروم نمیگیری
لالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره
لالا گل بادوم بخواب اروم بخواب اروم
لالا گل نرگس بلا بر تو نیاد هرگز
لالا گل بادوم بخواب اروم بخواب اروم

اینم چند تا عکس از خواب ناز آرنین

12345

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

شلمان جون
20 تیر 92 14:06
نی نی های ناز خود را به راحتی بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم http://lastkala.com
مامان علی
20 تیر 92 14:59
آرتین جونم چه ناز خوابیدی خوابهای خوب ببینی


مرسی خاله که همیشه به ما سر میزنید
عاطفه مامی الای
20 تیر 92 15:20
خدا حفظش کنه .من خودم خیلی ناراحتم ولی تصمیمم درست یود چون باعلم وآگاهی این کار رو کردم
پسر گلتو ببوس


خیلی ممنون شاید قسمت اینجوری بوده بازم ممنون که به ما سرزدین
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
20 تیر 92 15:38
عزیزم خوابهای خوشگل و خوشمزه ببینی گل خاله


خیلی ممنون
الهام(مامان اميرحسين)
20 تیر 92 16:15
الهههههههههي
چه خوشمزه خوابيدي عسل!!
خوابم گرفت!


آره خاله ما یه خورده خوش خواب تشریف داریم
مامانی
20 تیر 92 17:19
سلام.

ممنونم که به ما سرزدی.
ماشااله گلپسر... خیلی اختلاف سنی نداره با پسر من. خدا حفظش کنه .
من شما رو لینک کردم.


خیلی ممنون لطف کردین
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
20 تیر 92 17:50
عزیـــــــــــــزم با افتخـــــار لینکـــ شدین



خیلی از لطفتون ممنون
سوگند
20 تیر 92 20:11
لینکتون کردم




خاله آدرس وبلاگتونو ننوشتین منم یادم رفته


سارا مامان آرتین
20 تیر 92 21:11
لالایی زیبایی بود
خوشکلم مثل فرشته ها خوابیدی


مرسی خاله عزیزم
مامان آروین
20 تیر 92 21:18
لالا لالا گل لاله

نبینم رویاهات کاله

فرشته مثل تو پاکه

فقط فرقش دوتا باله

لالا لالا گل پسته

نشی از این روزا خسته

چقد خوابی که میشینه

تو چشمای تو خوشبخته


مرسی خاله
مامان آنیل جون گلم
21 تیر 92 0:51
الهی ی ی ی ی ی ی نازی خوشگل چه مظلومانه خوابیدی
خدا نگهش داره براتون


قربون شما مرسی
اسپاترا
21 تیر 92 1:53
سلام مامان آرتین عزیز
وبلاگ آرتین جون هم بسیار زیباست
عزیزم من شما رو اَد کردم



سلام مرسی از لطفتون
علي كيا كوچولو
21 تیر 92 11:38
سلام آرتين جون چقد خوب خوابيدي منم مثل تو ميخوابم خوب و آروم


قربون شما خاله جون
مامان اميرعلي
22 تیر 92 8:35
سلام....ممنون كه سر زديد...ماشالا پسر نازي دارين...خدا حفظش كنه...
در ضمن لينك شدين


سلام خواهش میکنم شماهم با افتخار لینک شدین
شقایق
22 تیر 92 9:33
عزیزم خوب بخوابی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
22 تیر 92 12:56
عاشق خواب بچه هام. خوابای خوشگل خوشگل ببینی عزیزم.


مرسی خاله سعیده
معصومه مامان آرتین
24 تیر 92 12:32
عزیزم با این خواب نازت.



مرسی خاله
رویامامان نورا
25 تیر 92 1:01
ارتین نانازی چه ناز خوابیدی بوس برا پسر ناناز


مرسی خاله
مامان فرحان
25 تیر 92 13:15
سلام خاله چه ناز و دوست داشتنی خوابیدی
sairoz.وب كودك خلاق فردا
7 مرداد 92 9:15
الهي .ماشالله


ممنون