شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

بازم ائل گلی

1392/5/6 17:56
نویسنده : مامان سعیده
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتین عزیزم

اولش یه عذرخواهی بکنم که این پستو یه روز دیرتر مینویسم آخه مامان دیروز یه خورده حالش خوب نبود بعدش جونم برات بگه که جمعه با بابایی رفتیم ائل گلی، وای چه هواییزبان واقعا که آدم حال میکنه از طبیعت و هوای آئل گلی.شما هم که طبق معمول وقتی باد بهت میخوره...خنده

خلاصه کلی حال کردیم و از اون هوای خنک لذت بردیم

آرتین د حال نگاه کردن به برگ درختان که با وزش باد تکون میخورن

استخر ائل گلی با عمق 12متر

عمارت ائل گلی

در آخر پسر نازم باید بگم که دنیا بدون تو برام تاریک وتیرست خیلی خیلی خیلی

    بغل ماچماچ دوست دارم ماچماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

شقایق
6 مرداد 92 14:20
وااااااای قربون چشمات عزیزم ایشالا همیشه سلامت و شاد باشید
عجب جای قشنگی


خدا نکنه مرسی
مامان رادین
6 مرداد 92 18:53
سلام عزیزم
ماشالا چه پسر تربچه ای داری
خدا براتون حفظش کنه
من لینکتون کردم عزیزم


سلام خیلی ممنون یا افتخار لینک شدین
مامان الینا
6 مرداد 92 19:13
خدا حفظ کنه گل پسرتونو
خانمی با افتخار لینک شدین


خیلی ممنون
الهام مامان محیا
6 مرداد 92 19:14
سلام بله حتما چرا که نه!
الان مرم افطلری بذارم ...سر فرصت بیشتر باهم آشنا میشیم

خیلی ممنون باشه حتما
مامان نونا
6 مرداد 92 19:59
مرسی به ما سر زدید.
وبلاگ گل پسر شما هم قشنگه.
ما شما رو لینک کردیم.

http://prince-ryan.niniweblog.com/


مرسی
مامان امیرعطا
6 مرداد 92 23:46
سلام مامان آرتین جون. ممنون که به وب پسری ما سر زدین. با افتخار لینکتون کردیم.


سلام خیلی ممنون
مامان مهدی یار
7 مرداد 92 5:46
سلام عزیزم تو چقدر نازززززززی دلم میخواد لپاتو گاز بگیرم ایشالله خدا برا مامان جون و باباجونت حفظت کنه
مامانی مهربون لینک شدین


سلام خیلی ممنون ایشالا
سروین
7 مرداد 92 8:28
عزیزم من قبلن هم وبلاگ شما رو دیده بودم خدا گل پسرتون رو واستون نگه داره از اینکه لینکم کنید خوشحال میشم


سلام عزیزم آدرس وبلاگتونو ننوشتین متاسفانه
sairoz.وب كودك خلاق فردا
7 مرداد 92 9:21
من شما رو لينك كردم.


عزیزم آدرس یادتون رفته بنویسید
مامان هدی
7 مرداد 92 10:33
سلام
وب قشنگی داری، البته نی نی ات از وبت قشنگتره!
لینک شدی.
منو با نام
« امیـــــد آسمــــــانی زنـــــــدگـــی »
لینک کن.
متشکرم و موفق باشی


ممنون شما لطف دارین چشم حتما
مامان محمدامین
7 مرداد 92 13:08
ماشا... نینیه نازی دارین.
از آشنایی با شما خوشحالم
من شمارو با افتخار لینک کردم...


خیلی ممنون خاله منم خوشحالم
مامان هستی
7 مرداد 92 15:52
سلام مرسی از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدی.وبلاگ آرتین هم خیلی قشنگه.از آشناییتون خوشحال شدم


سلام خواهش میکنم منم همین طور
الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 16:25
منم ائل گلي!!!
واقعا چه لذتي ميبره!!
چراحالت بد بود؟بهتر شدي؟


بیایین تبریز بریم ائل گلی
مامان محمدحسین
7 مرداد 92 18:03
سلام مامان آرتین کپلی.
ممنون که بهمون سر زدین.
با افتخار لینکتون کردم.


سلام خواهش میکنم مرسی
محی مامان ملینا و کوروش
8 مرداد 92 10:43
عزیزم با کمال میل لینکتون کردم


مرسی
محی مامان ملینا و کوروش
8 مرداد 92 10:45
هزار ماشالا به پسر ناز و پیلی خدا حفظش کنه براتونهمیشه به گردش عزیزم خیلی هوس کردم بیام اونجا رو ببینم آخه من تا حالا تبریز نیومدم و خیلی دوست دارم بیام


مرسی عزیزم حتما تشریف بیارین شبهای ائل گلی خیلی باصفاست
محی مامان ملینا و کوروش
8 مرداد 92 12:47
عزیزم ببخشید انجام شد


خواهش میکنم دستت درد نکنه
مامان محمد پارسا
8 مرداد 92 13:22
ایشالا همیشه به گردش و خوشی


مرسی خاله
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 مرداد 92 17:21
آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟

شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . .

این روزها و شبها التماس دعا


محتاج دعا
مامان ایسا
8 مرداد 92 17:58
چ جای قشنگی
همییییییشه خوش باشی گلم


ممنون
سارا مامان آرتین
9 مرداد 92 6:55
همیشه به گشت و گذار و خوش گذرونی


خیلی ممنون
مامان امین
9 مرداد 92 11:30
ای گفتی از هوای ایل گلی ...واقعا حال میده ماهم چندروز پیش رفته بودیم. راستی پسرتون ارتین جون خیییییلی نازه.اسپند دود کنین براش.


خیلی ممنون