شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

اتفاقات جدید

1392/5/9 17:55
نویسنده : مامان سعیده
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

دیروز با بابایی رفتیم و یه صندلی غذای خوشگل برات خریدیم از امروز پسر گلم تو صندلی مخصوص خودش میشینه و غذا هاشو نوش جون میکونه قربون برم که هر چیز تازه ای که میبینه بلافاصله خوشت میاد

آرتین و صندلی غذا

قربون خنده هات بشم

آرتین بعد از خوردن غذا مشغول بازی میشه تا مامان هم به کارهای خونه برسه فدات بشم

پسر گلم از دیروز (92/05/08) دیگه بدون هیچ کمکی میشینی و با اسباب بازیات بازی میکنی

آرتین عزیزم شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم
اما …
کسی هستم
که تنها تو و همسر عزیزم را دوست دارم …زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان محمدحسین
9 مرداد 92 15:35
سلام عزیزم.
لینکتون کردم. بازم ببخشید....


سلام ممنون خواهش میکنم
مامان ایسا
9 مرداد 92 15:40
وای چه صندلی خشملی
مبارکت باشه عزیزم .
افرین که نشستنو یاد گرفتی کوچولو دوست داشتنی


مرسی آره خاله دیگه یواش یواش دارم مرد میشم
مامان هستی
9 مرداد 92 15:50
سلام دوست خوب و مامان مهربون
با افتخار شما رو لینک کردم
مرسی از اینکه به وبلاگ گل دخترم سر میزنی



سلام خواهش میکنم
باباي مليسا
9 مرداد 92 16:18
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .
مامان نونا
9 مرداد 92 17:42
سلام مامان آرتین گلی
صندلی غذا مبارکش باشه .

چقدر عکساش بامزس


سلام مرسی
حدیث مامان پرهام
9 مرداد 92 21:16
خدا حفظش کته چه پسمله خوبی اجازه میده مامان کاراشو کنه پرهام من میگه فقط منو بغل کنید قندعسلم.......قربونت بشم خاله که روی صندلی خودت میشینی مبارکت باشه اقا......نازی عزیزم


مرسی،آره خاله پسر ما مامانشو اذیت نمیکنه
مامان امیرعطا
10 مرداد 92 0:23
سلام به به مبارک باشه نشستن خاله جونی و صندلیش هم. معلومه که داری آقا میشی آرتین جون.


سلام مرسی خاله جونم آره دیگه کم کم دارم مرد میشم
مامان ایلحان
10 مرداد 92 0:59
سلللللللاممممممم
خوبید خانومی
و آقا پسر تپل و دوست داشتنی
یه دفعه ای پریدم تو وبلاگتون و خوشحال از این که تبریزی هستید.



سلام مرسی منم خوشحال شدم
مامانی
10 مرداد 92 1:58
افرین به گلپسر که برای خودش مردی شده . نوش جونت غذاهای خوشمزه ای که مامان برات درست می کنه و شما هم مثل یه اقا روی صندلیت میشینی و می خوری.


مرسی خاله جونم غذاهامو خوب خوب میخورم تا تند تند بزرگ بشم
مامان مهدی یار
10 مرداد 92 9:21
بووووووووووووووووس واسه عروسکی که تو صندلی غذا نشسته و اینقدر خوش اخلاقه و میخنده


مرسی قربون شما
مامان محمدامین
10 مرداد 92 13:01
عزیز دل خاله صندلی غذات مبارکت باشه.
ماشا...مامانش ارتین خیلی نازه براش اسپند دود کن


مرسی چشم حتما
شقایق
10 مرداد 92 13:07
مبارکت باشه ایشالا که روی همین صندلی بشینی به به بخوری تپلی بشینی پسر گلم


خیلی ممنون ایشالا
مرمر
10 مرداد 92 13:40
عزیزم میشه بپرسم صندلی رو چند خریدی ومارکش چیه؟


سلام عزیزم 450 مارک ace
سارا مامان آرتین
10 مرداد 92 14:50
ماشالا گل پسر زیباااااااااااااا


مرسی خاله
الهام(مامان اميرحسين)
10 مرداد 92 15:48
سلام عزيزم
ببخشيد دير شد!!
يكم مشغله داشتم
مبباركت باشه!!
چه قيافه هم ميگريره تو صندليش!!
نشستن مستقلتم مبارك


سلام خواهش میکنم مرسی خوب خاله موقع عکس باید ژست بگیرم دیگه
مامان مينا
14 مرداد 92 23:26
افرين به تو عسلي خوشمل


قربون شما