شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

گردش و تفریح

1393/4/2 15:12
نویسنده : مامان سعیده
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز پسرم

میدونم بازم تاخیر داشتم دلیلشم این بود که لپ تاپ مامانی به هم ریخته بود و خوب کار نمیکرد.دست بابایی درد نکنه درستش کرد ولی بعدش من یه کوچولو بی حوصله شدم بعد از اونم کارهای خونه اجازه نداد تا زودتر بیام و آپ کنم.ولی امرئز اومدم با کلی عکسخندونک

اول از همه بگم که دندون شانزدهم هم در اومد.مبارکت باشه

هفته پیش پنج شنبه با عمو اینا رفته بودیم پارک شهر

بعدشم شام مهمون بابایی بودیم

جمعه صبحم با خاله جون اینا رفتیم گنبرف،وای که چه جای با صفایی بود بوی گلهای محمدی همه جا رو پر کرده بود.خیلی خوش گذشت جای همه خالی بود

اینم از نهارمون

طبیعت زیبای گنبرف

اینجام حیاط خونه پدر جونه که داشتی با خاله جون توپ بازی میکردی

اینم مدل جدید خوابیدن

عزیز دلم عاشقانه دوست دارمبوسبوسبوس

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امیـــرحسیــــن
3 تیر 93 19:32
عكسا مثل خودت عالي هميشه به گردش و شادي
مامان سعیده
پاسخ
ممنون خاله جون
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
4 تیر 93 7:27
سلااااااااااااااامممممممم احوال شما خوبین خوشین به به همیشه به سیر و سیاحت ایشالا همیشه لبتون خندون باشه گل پسری
مامان سعیده
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان علي كيا
7 تیر 93 18:19
موش بخوره تورو با اون خوابيدنت
سمیرا
11 فروردین 94 15:21
ماشالا چه بامزه س...خدا حفظش کنه