شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

تقویت هوش

1392/5/23 12:47
نویسنده : مامان سعیده
368 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم
من و بابا به خاطر پیشرفت تو هر کاری میکنیم بابا برای تقویت هوشت چند تا کتاب خریده، وقتی بهت نشون میدم  با دقت نگاه میکنی بعضی وقتها هم میخوای خودت بگیری دستت و نگاه کنی قربون چشمای خوشگلت برم. تازه الان چند روزه یاد گرفتی چند تا از حروف الفبا رو میگی مثل گَ،بَ،مَ،...خلاصه من و بابا عاشقانه دوستت داریم و حاضریم به خاطر تو جونمونم بدیمقلبقلبقلب

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مرداد 92 15:05
مامانی این کتابها رو از کجا پیدا میکنین من هر چی میگردم چیزی گیرم نمیاد


از کتابفروشی گرفتیم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مرداد 92 15:50
پاساژ تربیت؟؟؟
ما اهل دزفول هستیم همچین پاساژی نداریم متاسفانه
ممنون خانومی اسمشون رو نوشتم برم بیشتر بگردم شاید پیدا کردم

اوووووووووووووه ببخشید من فکر کردم همشهری هستیم
مامان هستی
23 مرداد 92 17:13
سلام مامان سعیده
مرسی بابت اینکه اینقدر مامان خوبی هستی. 2 تا کتاب هم من بهت معرفی میکنم اگه دوست داشتی بگیر خیلی مفید بودن واسه من
1-همه کودکان تیزهوشند اگر... تالیف دکتر میریام استاپرد
2-همه کودکان سالم اند اگر... تالیف دکتر برنارد والمن
وقت کردک عکسشون رو هم میذارم


ممنون شما لطف دارین حتما این کتابهاروهم استفاده میکنم
مامانی
23 مرداد 92 18:35
امیدوارم همیشه سایه تون بالای سر ارتین جون باشه و همیشه شاهد موفقیت هاش و پیشرفت هاش باشید


خیلی ممنون
مامان نونا
23 مرداد 92 18:37
مامان آرتین من این کتابهارو سری کاملشو برای رایان گرفته بودم خیلی روی هوش تاثیر داره


واقعا پس حتما استفاده میکنم
آیهان حقی
23 مرداد 92 19:46
سلام خاله من تو انتشارات فروزش کار میکنم بخش زبان ...
اگه کتابی مورد نیاز باشه میتونم در خدمتتون باشم
د من کتاب رو از فروشگاه خودمون برای آیهان برداشتم و تازه داریم باهاش کار میکنیم امیدوارم رو سفید باشیم



سلام مرسی چشم حتما اگه لازم شد مزاحمتون میشیم
مامان علي كيا
23 مرداد 92 20:51
سلام منم واسه علي كيا خريده بودم كتاباي خوبين
كارتهاي ديد آموزم خوبه دايره لغات و شناخت بچه رو بالا ميبره


حتما از کارتها هم استفاده میکنم
الهام(مامان اميرحسين)
23 مرداد 92 22:43
آفرين به اين پسر باهوش و مامان باباي دلسوزش!!


و آفرین به شما که همیشه به ما سر میزنید
حدیث مامان پرهام
24 مرداد 92 0:25
مامانی ممنون که عکس کتاب رو هم گذاشتی منم میرم میگیرم....بووووووووووس


خواهش میکنم حتکا بگیر خوبه
مامان تنها
24 مرداد 92 7:48
سلام مامان آرتین جووووون
چه پسمل آقای نانازی . چشم بد ازش دور باشه . مرسی که به من سرزدی . بازهم بیا پیشم و حرفای خوب برام بزن .
دوستت دارم مامان آرتین جوووون


سلام ممنون چشم حتما
مامان تنها
24 مرداد 92 11:18
مامان تنها
24 مرداد 92 11:19
مامان علی
24 مرداد 92 17:55
سلام
ببخشید که جوابتونو دیر دادم

من چیز زیادی از اینترنت نمیدونم در این حد هم یه چیزایی از خودم یاد گرفتم ولی دوست دارم تو این سایت با مادرها ارتباط داشته باشم
منظور اینکه اگر امکان داره به من بعضی کارها را یاد بدهید ممنون میشم



سلام خواهش میکنم چشم حتما
الی مامان آنیل
25 مرداد 92 1:09
سلام آفرین به این مامان خوب و ممنون از معرفی این کتابهای خوب عالی بود حتما ما هم از این کتابه تهیه می کنیم واستفاده می کنیم و آفرین به آرتین جون


سلام مرسی خواهش میکنم
مامان تنها
26 مرداد 92 8:03
چه حرفهای خوووبی میزنه مامانی آرتین جووووونی
مرسی فرشته ی مهربون
برام دعا کن
روزهای بدی رو میگذرونم

هممون محتاج دعاییم ایشالا به زودی خبر خوبی میدی
مامان اهورا
26 مرداد 92 15:33
سلام سعیده جون.شوهر منم تبریزیه!ما الآن به خاطر کارش آذرشهریم.چه خوب ما به هم نزدیکیم.لینکت میکنمتو هم به اهورا سر بزن منتظرت هستم.


سلام خوشبختم حتما عزیزم
الهام مامان محیا
26 مرداد 92 19:48
اره سعیده جون منم خیلی وقته میخوام برم چندتا کتاب خوب تربیتی و هوشی بخرم.ولی فرصت نمیکنم. اینها خوبن؟ از کجا گرفتی؟
راستی نظرت در مورد کارتهای اموزش فارسی چیه؟ همه بهم میگن از الان با محیا فارسی صحبت نکن چون دور و برمون آذری ان... تو چی؟
در مورد خودم هم که من باب آشنایی:
مهندسی مکانیک گرایش ماشینهای کشاورزی تویز دانشگاه تبریز تموم کردم
دبستان غیر انتفاعی تدریس میکنم
البته فعلا مرخصی ام. ولی قصد دارم برم دنبال رشته ام
شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان علي كيا
26 مرداد 92 19:52
سلام
آره شايد يسر بيايم
ورودي شهر طبقه پايين رستوران سنتي بلبل دارو درخت داره اسمشو نميدونم


خوش بگذره