شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

بازم پیک نیک

1392/6/2 14:03
نویسنده : مامان سعیده
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم
جمعه اول شهریور بازم به یه گردش سه نفره رفتیم،ساعت 9:15 وسایلمونو جمع کردیم و راه افتادیم.اولش رفتیم سد امند عجب جایی بود تو آب سد چند تا اردک انداخته بودن که شنا میکردن خواستیم بریم قسمت پارک که گفتین ورود افراد متفرقه ممنوعه، به خاطر همین جلوی سد صبحانه رو خوردیم و چند تا عکس یادگاری گرفتیم و برگشتیم تا بریم یه جای دیگه

تو راه تصمیم گرفتیم بریم جلفا، تقریبا یک ساعت و نیم بعد رسیدیم جلفا یه جای خوب و خنک پیدا کردیم و بساط و پهن کردیم و نشستیم وای هوا رو نگو خیلی گرم بود به خاطر همین شما کلافه شده بودی یه استراحتی کردیم و چند تا عکس گرفتیم بعد ساعت 2 نهارو خوردیم بعد از نهارم چای و میوه و ساعت 5 رفتیم بازارچه مرزی و مراکز تجاری جلفا و بعد از اونجا هم نمایشگاه ماشین و ساعت 7/5 از جلفا در اومدیم

اینم از وایستادن شما قبلا اصلا نمی تونستی ولی الان دیگه چند روزه که خیلی خوب وصاف وایمیستی

قربون اون چشمای خمارت برم خوابت میاد ولی گرما نمیذاره بخوابی

خلاصه ساعت 8/5 بود رسیدیم تبریز بازم رفتیم تویکی از پارکهای تبریز تا شامونو هم بخوریم بعد بریم خونه.چون هوای تبریز خنک بود شما سرحالتر بودی و ذوق میکردی

تازه یاد کرفتی این مدلی میخندی

وقتی نور فلش دوربین میزد چشمات اینجوری میشد قربونت برم

شام و که خوردیم ساعت 10/5 اومدیم خونه وچون شما خیلی خسته شده بودی زود خوابت برد و خیلی راحت خوابیدی.جمعه خیلی خوبی بود ماچلبخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان اهورا
2 شهریور 92 17:05
وایییییییییییییییی....
چقدر عکسای خوشمل...
خاله جون می بوسمت عسلم


مرسی خاله منم برای شما
حدیث مامان پرهام
2 شهریور 92 19:32
قربو نت برم که شما هم مثل پرهام من هوای خنک رو دوست داری جیگگگگگگر


آره خاله باد خنک بیشتر حال میده
الهام مامان محیا
2 شهریور 92 20:40
وای ماشالله شما چقدر برعکس ما میرین مسافرت!راستش من زیاد اهل مسافرت وگردش نیستم!خدا شکر که بهتون خوش گذشته
کجایین پس پست جدید داریم


آره من عاشق طبیعت گردی هستم
مامان امین
3 شهریور 92 12:21
واااای خوش به حالتون .چه خوش گذشته. ایشالا همیشه شاد باشین.اره چه خوب که همشهری هم هستیم.

آره جای شما خالی خیلی خوش گذشت
مامان علي كيا
3 شهریور 92 13:39
اميدوارم هميشه شاد و خندون باشيد
ما هم قرار آخر هفته بريم شمال خودمون سه تايي



مرسی خاله ایشالا به شما هم خوش بگذره
مامانی
3 شهریور 92 16:08
به به چقدر خوب... همش گردش و تفریح. خوش بگذره ارتین جونم.



مرسی خاله ایشالا شما هم همیشه شاد باشین
الهام (مامان امير حسين)
4 شهریور 92 16:54
هميشه به گردش و شادي!!!
ببوس اون هندونه ي شيرين و خوشمزه رو


مرسی چشم حتما
شهرزاد
4 شهریور 92 20:06
سلام خانومی من خیلی وقته شما رو لینک کردم ولی نمی دونم چرا شما منو لینک نکردید؟ حالا یعنی به من رمز نمیدید؟


لینک شدین
مامان علی کیا
5 شهریور 92 19:53
تبریزم میایم رفتنمون یهو شد خاله


تشریف بیارین خوشحال میشیم
مریم
6 شهریور 92 1:35
سلام وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم به ما هم سربزنید


ممنون چشم حتما
مامان مينا
6 شهریور 92 12:59
سلام خاله جون چه عکسای قشنگی همیشه به گردش جونم خوشملی میبوسمت


قربون شما خاله جون
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 15:29

همیییییشه به گردش
به به چ جمعه ی خوبی
چ عکسای قشنگی حسابی لذت بردیم


مرسی خاله صبا جای شما خیلی خالی بود
مریم
11 شهریور 92 12:15
مرس یکه به ما سرزدین
باافتخار لینکتون کردم بازم پیش ما بیاید


خواهش میکنم چشم حتما