شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

چهارمین مروارید

1392/5/30 11:49
نویسنده : مامان سعیده
1,368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم
بالاخره دندون چهارم هم در اومد وای نگو که به خاطر این دندونت خیلی بی تابی کردی، شدی یه پسر نق نقو اصلا رو زمین بند نمیشی وقتی میذارمت زمین تا با اسباب بازیات بازی کنی گریه میکنی که باید بغلم کنید خلاصه این چند روز مامان و اذیت کردی تازه غذا هم خوب نمی خوری الهی بمیرم میدونم عزیزم درد داری و این درد دندونت کلافت کرده والا تو پسری نیستی که باعث اذیت مامان بشی، خدا رو شکر که تب و اسهال نداشتی ایشالا دندونای بعدی هم در بدون تب در بیان آخه تب خیلی بده نی نی هارو از پا در میاره. یه عکس کجکی از دندونت انداختم که میازم حالا بعدا که کامل در اومد یه خوشگل وقشنگشو میندازم و تو یه پست جدید میزارمش.فدای پسرم گلم بشم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

صبا خاله ی آیسا
30 مرداد 92 14:23

عزززززززززززززززیزه دلم چهارمین مرواریدت مبارک باااااااشه
قربونت برم که اذیت شدی


مرسی خاله
مامان آرتین
30 مرداد 92 17:48
مبارک باشه عزیز خاله.


ممنون خاله عزیزم
مامان محمدحسین
30 مرداد 92 20:30
مبارک باشه عزیزم....


مرسی خاله
zahra
31 مرداد 92 13:12
ارتین گلی همیشه دوست ماست عزیزمممممممممم


مرسی خاله
zahra
31 مرداد 92 13:46
من همه اون نینی ها رو باهاشون اشنایی دارم...ولی شما نه...تو نینی گپ باهم صحبت میکنیم انشالله بعد میذارمش...خوبه؟


خوبه
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 14:35
خصوصی داری


بله چک شد
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 17:25
عزیزم من تهران زندگی میکنم
مامان علی
31 مرداد 92 23:34
سلام عزیزم خصوصیتو چک کردی؟؟؟؟منم اومدم رمزو دادم اگه نشده الان بازم میام می نویسم


چک کردم ولی باشه دوباره چک میکنم
حدیث مامان پرهام
1 شهریور 92 10:53
مبببببببببببببببارکه جیگرم.....به سلامتی....پرهام منم دوتا دندون دراورده خاله......ان شاالله سلامت باشن همه نی نی ها


مرسی ایشالا
مامان ارشیا
1 شهریور 92 15:52
مبارک باشه مروارید قشنگت میدونم اذیت میشی تا مرواریدهای خوشگلت یکی یکی خودشون نشون بدن ولی باید قدرشون خوب بدونی عزیزم


چشم خاله حتما
مامان امین
2 شهریور 92 10:57
واای.نازی خاله . چه زود 4تا مروارید در اوردی. امین من که 11 ماهشه فقط 2تا داره یکیش هم داره در میاد.واقعا خیلی اذیت میکنن با مرواریداشون.به ما هم سر بزنین.

آره خاله دندونامو تند تند در میارم تا یه کباب خور حسابی بشم
مامان الینا
2 شهریور 92 12:09
الهی به سلامتی 32 امین دندونت رو دربیاری عزیزم


ایشالا
مامان هستی
2 شهریور 92 12:32
پسرقشنگم مرواریدهای قشنگت مبارک. امیدوارم دندونهای بعد از 100 سالگیت رو مامان مهربونت واست جشن بگیره. عزیزخاله میدونم چقدر هم خودت اذیت شدی هم مامان سعیده.
1 دسته گل هدیه به آرتین کوچولو


مرسی ایشالا از بابت گل ممنون
مریم
6 شهریور 92 1:36
عروسکم
چهارمین دندون خوشگلت مبارک باشه


ممنون قربون شما
مامان مينا
6 شهریور 92 13:00
عزيزم مبارك باشه ايشالا به راحتي در بياد بوسسسسسسسس


ایشالا