شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

تب و سرماخوردگی

1392/7/2 12:49
نویسنده : مامان سعیده
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

ببخشید این چند روز نتونستم پست جدید بذارم.آخه فدات بشم مریض شده بودی شدید،جمعه شب وقتی که بیدار شدم تا بهت شیر بدم دیدم بدنت توی تب داره میسوزه سریع بیدارت کردم پوشکتو در آوردم و پاهاتو پاشویه کردم و بهت قطره استامینوفن دادم.خوابیدی صبح که بیدار شدی دیگه تب نداشتی ولی بعد از یه ساعت دوباره تب کردی این دفعه شدیدتر از قبل به همین خاطر بردیمت دکتر چون تعطیل بود مجبور شدیم ببریمت کلینیک فارابی،دکتر گفت چیزی نیست و سرما خوردگی ویروسیه.برگشتیم خونه ولی اصلا تبت پاییت نمیومد تند تند پاشویت میکردم،تبتو کنترل میکردم و هر 4 ساعت قطره استامینوفن بهت میدادم تا صبح من و بابایی نخوابیدیم فردا صبح هم به مادر جون زنگ زدیم تا بیاد پیش ما چون بابایی میخواست بره سر کار.نزدیکای ظهر بود که شما یه دفعه از صبح هر چی خورده بودی رو بالا آوردی منم خیلی ترسیده بودم دوباره به بابایی زنگ زدم که بیاد ببریمت پیش دکتر خودت.دکترتم گفت که بله سرماخوردگیه ویروسیه اکثر بچه ها گرفتن یه چند روزی طول میکشه تا خوب بشه چند تا داروی دیگه هم نوشت و برگشتیم خونه و بازم تند تند کنترلت میکردیم که تبت زیاد بالا نره.خلاصه پسر گلم این مریضی تا دیروز ادامه داشت ولی الحمدالله امروز دیگه اصلا تب نداری و حالتم خیلی خوبه،فقط باید بگم که در عرض این چند روز خیلی لاغر شدی و مامانی خیلی غصه میخوره بازم خدا رو شکر که زیاد طول نکشید و خوب شدی الان که این پستو دارم مینویسم شما تو خواب نازی.فدای اون چشمای قشنگت بشمقلبقلبقلبقلبقلب  

اینم چند تا عکس از مریضی آقا آرتین گل

آرتین در حال خوردن قطره استامینوفن

بعد از خوردن قطره استامینوفن

امیدوارم که دیگه هیچ وقت مریض نشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان محمدحسین
2 مهر 92 12:50
سلام عزیزم. بلا به دور باشه.
خدا رو شکر که گل پسرمون الان بهتره...
همشون تقدیم به روی ماه آرتین جونم.


سلام مرسی خاله جون شما خودتون گلین
مامان محمدامین
2 مهر 92 14:26
اخی عزیزم...همین جورین بچه ها خانومی بعد مریضی فوری وزن کم میکنن...
خوشحالم که الان بهتره


آره عزیزم همچین صورتش لاغر شده که نگو
مامان سمانه
2 مهر 92 14:53
مریضیتو نبینم گل پسرم



ایشالا خاله
مامان ارشیا
2 مهر 92 15:39
سلام عزیزم.....خدا رو شکر که همه چیز خوبه و حالت بهتره..... مراقب خودت باش عزیزم.....


سلام خاله،چشم حتما
مامان آیهان کوچولو
2 مهر 92 17:29
سلام
ایشاالله که دردو بلا ازت دور باشه آرتین جون.


سلام ایشالا
الی مامان آنیل
2 مهر 92 21:00
الهی عزیزم انشاالله زود خوب شی وبازم خوشگل خوشگل بخندی


ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشم
مامان علي كيا
3 مهر 92 0:07
آرتين جون خدارو شكر كه مشكل جدي نبود عزيزم
و زودي خوب شدي


بله خاله خوب شدم ولی خیلی سخت بود
زهرا(ترنم عشق)
3 مهر 92 2:33
سلام عزیزم از وبلاگ منم دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


چشم حتما
عاطفه مامان الای
3 مهر 92 3:29
بیا وبم قرار داریم


اومدم
مامان امین
3 مهر 92 10:56
گلم خدارو شکر که الان بهتری و دیگه تب نکردی. ایشالاهمیشه سالم و سرحال ببینیمیت نه اینطوری ........قربون چشمای مریضت خاله.


مرسی خاله جون ایشالا دیگه مریض نمیشم خدا نکنه
sepideh
3 مهر 92 14:32
الهی خاله فدات شه عزیز دلم. ایشالا همیشه سالم و تندرست باشی فندقم.


مرسی خاله جون ایشالا
مامان امیرحسین
3 مهر 92 15:28
اخه خاله خدا بد نده... خوشحالم که الان حالت خوب شده و بهتری.

امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی


مرسی خاله ایشالا
مامان علی
3 مهر 92 18:14
آخی خاله جونم ایشالا زود خوب میشی


خوب شدم خاله
مامان هستی
4 مهر 92 14:25
آخیییییییی.خاله جون بلا به دور.ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی پسر گلم


وای نگو خاله خیلی در داشتم ایشالا که هیچ وقت مریض نشم
الهام
4 مهر 92 15:40
ای جونم عزیز دلم چه بی حال شده بود ایشالله همیشه سالم باشه. من و سپهرم از این روزا زیاد داشتیم


ایشالا
صبا خاله ی آیسا
4 مهر 92 17:31
عزیزم بلا به دور انشاالله دیکه هیچ وقت مریض نشی گلم


ایشالا
مامان الینا
5 مهر 92 15:52
الهی بگردم خاله انشاالله بهتر بشی


بهتر شدم خاله
مامان اهورا
6 مهر 92 13:39
ای وای!!بلا به دور...عزیز دلم چرا سرماخوردی آخه؟؟!!!
الهی قربونت برم با اون عکسای مظلومت!!!
مامانی الآن حالش چطوره؟؟؟!!


آره خاله سرما خوردم و کلی اذیت شدم والان حالم خیلی خوبه
عاطفه مامان الای
7 مهر 92 13:26
مواظبش باش ولی حتما بیا قاقا هم برای بچه ها میبریم من چای وزیلو پتو هم میارم بکمی تنقلات
شقایق
8 مهر 92 14:30
اخی عزیزم چی بر سر پسرم اومده ؟
مامانی گلم تو رو خدا براش اسفند دود کن


چشم حتما عزیزم
الهام مامان محیا
10 مهر 92 19:20
ای جونم الهی
خدا بد نده گلم
خوشحالم که بهتر شدی


آره خاله الان حالم خیلی خوبه
مامان مينا
11 مهر 92 14:01
سلام عزیزم بلا دور باشه خدا رو شکر که زودی خوب شدی افرین بسملی خوشمل


آره خاله خوب شدم ولی سخت بود