شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

خرید زمستان

1392/7/9 12:33
نویسنده : مامان سعیده
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزتر از جانم آرتین خان

گل پسرم دیروز رفته بودیم خونه پدر جون،وای که وقتی میریم اونجا خیلی بهت خوش میگذره آخه پدر جون ،مادر جون و خاله جون خیلی دوست دارن و فقط باهات بازی میکنن دیروز هم پدر جون ما رو برد بازار تا واسه شما چند دست لباس بخره.هی ما اصرار کردیم که بابا نمی خواد لباس داره پدرجونم گفت که شما کاریتون نباشه من واسه نوه خوشگلم میخواه لباس بگیرم دیگه ما هم تسلیم شدیم.منم تصمیم گرفتم عکساشو اینجا برات بذارم که وقتی بزرگ شدی ببینی که پدر جون واست چی خریده بود البته ناگفته نماند بابایی هم جمعه واست خرید کرده بود که عکس اونارم میذارم.قندعسلم خیلی دوست دارم ماچماچماچ

سرهمی و کاپشن با کلاه(پدر جون)

کاپشن و شلوار(بابایی)

شلوار مخملی(پدرجون)

چند تا زیردکمه آستین بلند و شلوار(بابایی)

بلوز خوشگل(پدرجون)

بلوز و شلوار راحتی(بابایی)

دوباره چند تا زیردکمه آستین کوتاه(بابایی)شلوار خال خالی (پدرجون)

عزیزم درسته که هنوز نمیتونی راه بری ولی بابایی واست یه جفت کفش خوشگلم خریده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان هستي
9 مهر 92 12:52
سلام خاله واااااي چه لباساي خوشگلي مباركت باشه عزيزم دست بابايي و بابابزرگ درد نكنه


سلام خاله مرسی آره خیلی زحمت کشیدن دستشون درد نکنه وقتی بزرگ شدم جبران میکنم
مادر علي كيا
9 مهر 92 13:00
به به چه لباساي خوشگلي
مبارك گل پسر
كفشاشو ببين چقد قشنگ


دست بابایی و پدر جون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن
sepideh
9 مهر 92 13:06
mobarake azize delam. ishala kharide damadit


ممنون
شقایق
9 مهر 92 13:35
عزیزم مبارکت باشه دست پدر جون مهربون درد نکنه ایشالا به سلامتی استفاده کنی فدات شم


مرسی ایشالا
مامان محمدحسین
9 مهر 92 16:04
سلام مامانی هموشون خوشگل بودن مخصوصا کفشاش....


سلام عزیزم چشماتون خوشگل میبینه
مامان امين
9 مهر 92 20:33
واااااااااااااي آرتين جون چه لباسهاي خوشگلي....جيب باباجون درد نكنه..ماهنوز نرفتيم خريد زمستون با اين لباسهاي زيبايي كه ديدم حتما ديگه اين هفته ما هم ميريم برا امين ميخريم.


مرسی خاله بله دستشون درد نکنه.حتما برین من که خودم عاشق خرید واسه آرتینم
مامان ماهان
9 مهر 92 20:48
مباركه خاله به دل خوش وتن سالم بپوشي چه مامان خوش سليقه اي


ممنون خاله
الهام
10 مهر 92 8:22
عزززززیزمعاشششق لباسای نی نی گولویی ام.مبارکت باشه آرتین عزیزم وبوس رو لپای مخملیت

ممنون و یه بوس برای خاله جون

مامان ماهان
10 مهر 92 16:11
راستي دوست گلم ماهان و آرتين جيگر 3 روز فاصله سني دارن خيلي خوبه من هميشه دوست داشتم كسي همسن ماهان باشه تا سوالي برام پيش مياد ازش بپرسم
آرتين جون رو ببوس


آره خیلی عالیه اگه سوالی داشتم از هم میپرسیم
الهام مامان محیا
10 مهر 92 19:23
به به به
مبارکت باشه شاهزاده
میبینم که شما هم مثل من خرید زمستونی تون تموم شده.



ممنون خاله الهام
الهام مامان محیا
10 مهر 92 19:25
راستی حالا این پدر جون بابای شماست یا بابایی؟ لطفا قید شود


بابای مامان
مامان امیرحسین
10 مهر 92 19:53
واااای چه خوشگلن.
همیشه عاشق خرید برای نی نی ها هستم.
مبارک باشه ارتین جونم.
دست بابایی و بابابزرگ درد نکنه.چقدر دوستت دارن


ممنون خاله بله دستشون درد نکنه
مامان مينا
11 مهر 92 14:06
واااااااااى خوش به حالت مباركت باشه خاله جون به خوشي ببوشي دست بابايي و بابا بزرگت درد نکنه


مرسی ممنون ایشالا
مامان آی سل
12 مهر 92 0:19
چه لباسهای خوشگلی مبارکت باشه گلم...


چشماتون خوشگله خاله
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 مهر 92 22:07
به به چه لباسای خوشگلی مبارکت باشه خاله


مرسی خاله قابل شما رو نداره
صبا خاله ی آیسا
12 مهر 92 23:22
مبارکت باشه عزیزم خیلی قشنگن


چشماتون قشنگ میبینه
مامان عرفان
14 مهر 92 0:12
سلام . مامانی . دست بابایی و پدر جون درد نکنه .
اجازه میدید لینک کنم ؟؟؟؟


سلام ممنون بله با کمال میل
مامان عرفان
14 مهر 92 18:20
ممنون که به وب ما اومدین و خوندین و نظر دادین . بوووووووووووووووووووووووووووووس


خواهش میکنم
مامان اهورا
15 مهر 92 7:16
به به!!!!!!!!چقدر لباسای خوشگل!!!!!!!!دست بابا و پدر جون درد نکنه!!
انشالله به سلامتی بپوشی نازپسملی!!!!!!!


مرسی ایشالا
مامانی آرتین
16 مهر 92 13:57
آرتین خوشگلم مبارکت باشه خریدات عزیزم.دست بابایی و پدر جون مهربونت درد نکنه.همشونقشنگ بودن.انشاا... به سلامتی ازشون استفاده کنی


ممنون بله دستشون درد نکنه ایشالا
مامان امیرعطا
21 مهر 92 0:58
سلام.مبارکت باشه عزیزم. ایشالله روزی بیاد که برین خرید دومادی ایشالله.


سلام ممنون ایشالا وهمچنین شما برای امیر عطا جون