شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

پنجمین،ششمین و هفتمین مروارید

1392/7/3 16:27
نویسنده : مامان سعیده
396 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

الهی فدات بشم این دردهای لعنتی همه دست به دست هم داده بودن تا تو رو اذیت کنن دیشب وقتی داشتم بهت غذا میدادم متوجه شدم که سه تا دندون رو با هم در آوردی الهی بمیرم چند روز که تب داشتی، بدنتم که درد میکرد نگو درد دندونم داری،چی کشیدی عزیزم مامان قربونت بره میدونم خیلی اذیت شدی ولی خوب یه حسنی که داره هر چقدر دندونات بیشتر بشن میتونی هر غذایی رو که دوست داری بخوری.از دندونای جدید نتونستم عکس بندازم آخه از وقتی مریض شدی و بهت دارو دادم تا دستمو میبرم طرف دهنت محکم دهنتو میبندی و فکر میکنی بازم میخوام دوا بهت بدم.راستی چند تا پیشرفت دیگه هم داشتی اول اینکه با شنیدن صدای آهنگ دستتو تکون میدی و نای نای میکنی بعدشم ما هر کلمه ای رو که میگیم تو هم با آهنگ تکرارش میکنی وقتی رو زمین دراز میکشم زود میای دستاتو میذاری رو شکمم و بلند میشی.خلاصه که روز به روز شیطونیات بیشتر و بیشتر میشهقلببغلبغل

اینم یه عکس که نشون میده کدوم دندونارو در آوردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محیا مامان دینا
3 مهر 92 16:41
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... [Web] - [E-Mail]
مامان علی
3 مهر 92 18:14
مبارکت باشه گل پسر


ممنون خاله جونم
مامان آیلا
3 مهر 92 20:57
سلام
مبارک باشه آرتین جون
ایشلاخیلی مواظبشون باشی که هیچ وقت خراب نشن


سلام مرسی چشم حتما
مامان امین
4 مهر 92 14:31
مبارکه آرتین جونم..ایشالا همیشه دندونهای سالمی داشته باشی گلم.


مرسی ایشالا
الهام
4 مهر 92 15:50
عزیزم دندون نو مبارک


مرسی عزیزم
صبا خاله ی آیسا
4 مهر 92 17:30
خوشگلم مرواریدت مبااااااااارک


مرسی خاله صبا
مسیحا
5 مهر 92 12:13
سلام با افتخار لینک شدین ، راستی خصوصیت رو چک کن خانمی


سلام ممنون چشم چک شد
مامان اهورا
6 مهر 92 13:38
به به...مبارکه خاله جون...قربونت برم الهی...حسابی کباب خور شدیا!!!!!!!!


بله خاله نرگس کباب خور شدم در حد تیم ملی
مامان هستي
7 مهر 92 13:14
سلام خاله منم آپم خوشحال ميشم بهم سر بزني


سلام چشم حتما
عاطفه مامان الای
7 مهر 92 13:23
سعیده جون از تو چه خبر میایی 8 مهر پارک منظریه خیلی ها میان دوست من منتظریم ساعت 5 محوطه بدن سازی
عاطفه مامان الای
7 مهر 92 13:24
سعیده جون تو چی میایی؟ پارک منظریه 8 مهر روز دوشنبه ساعت 5 بعد از ظهر محوطه بدن سازی ...لباس گرم هم واسه آرتین بردار
یه مامان
7 مهر 92 13:25
وای من فکر کردم داخل ... !

این چه عکسیه اولین نگاه ادم منحرف میشه




درسته که مامان عزیز مشخصات ننوشته بودین ولی از روی آی پی مشخص میشه که چه کسیه.آدم اینقدر منحرف...!!!!انتظار شو نداشتم.مجبور شدم یه جاهایی از متن و سانسود کنم

الهام مامان محیا
10 مهر 92 19:21
مبااااااااااااااااااااااااارکه
حالا دست دست



مامان مينا
11 مهر 92 14:03
مبارررررررررررررررررررررك باشه خوشملم ايشالا همش به راحتي در مياد

ایشالا