شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

کار های جدید آرتین خان

1392/6/24 18:46
نویسنده : مامان سعیده
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت پسر گلم

چی بگم نمیدونم از کجا شروع کنم خیلی شیطون شدی الان چند روزه به خاطر شیطنت شما نمیتونستم پست جدید بذارم.خونه که هیچی همه وسایلارو جمع کردیم ولی با این حال بازم باید خیلی مراقبت باشیم آخه 10 روزی میشه که چهار دست و پا رو کاملا یاد گرفتی و به همه جای خونه سرک میکشی،وقتی هم که تو روروئکت میذاریم میری جلوی میز تلویزیون کنترلهارو ور میداری، LSD رو انگولک میکنی، به جا کفشی دست میزنی خلاصه کارمون شده که دنبال شما راه بیفتیم که مبادا یه ضرری به خودت برسونی و خدای نکرده طوریت بشه تازه وقتی که داری یه کار خطرناکی میکنی اگه بخواهیم نذاریم که دست بزنی یا هر چیز دیگه خدا اون روزو نیاره همچین عصبانی میشی که ...

دیگه جونم برات بگه که فکر کنم که دندون پنجمی هم تو راه باشه آخه بازم لثت قرمز شده حالا ببینیم کی میزنه بیرون.الان که دارم این پستو مینویسم شما خواب تشریف دارین ومنم از فرصت استفاده کردم و اومدم تا بگم چه کارهایی میکنی.متاسفانه از این کارهای جدیدت عکسی ندارم اگه تونستم عکس بندازم(اجازه بدین)در اولین فرصت برات میذارم

این عکس روزیه که میزهارو به خاطر شما جمع کردم

راستی یادم رفت 2 تا کار دیگم انجام میدی

1.زبونتو این شکلی میکنی

2.فقط دستت تو دهنته

در آخر بگم که هر چقدر هم که شلوغ باشی و اذیتمون کنی بازم من و بابایی خیلی دوست داریمماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهرسا جوووون
24 شهریور 92 19:08
سلا خوبی پسمل نازی داری به وب ما هم یه سری بزن اگه باتبادل لینک موافقی خبر بده
صبا خاله ی آیسا
24 شهریور 92 20:26
عزیزم افرین ک چهار دستو پا راه میری
قربونت برم آرتینه خوشگلم


بله خاله دیگه واسه خودم مردی شدم
مامان الینا
25 شهریور 92 10:16
ماشاالله دیگه پسرمون مرد شده


بله خاله حالا کجاشو دیدی
مامان مهسا
25 شهریور 92 11:06
سلام اپم و منتظر


چشم اومدم
الهام
25 شهریور 92 11:27
کجای کاری مامان خانومهنو اول راهییییییییییی


ممنون از دلداریتون
مامان رادین
25 شهریور 92 12:20
ای جانم .تا میتونی شیطنت کن ولی به خودت آسیب نرسون پسر خوشکل.مامان سعیده هم باید بدونه که حالا تازه اولشه .واااااااااااااااای از شیطنت های رادین .


چشم خاله حتما تا میتونم شیطونی میکنم
مامان اهورا
25 شهریور 92 14:39
چهار دست و پا رفتنت مبارک عزیز دلم!!!!!!!!!!!!!!
ماشالله به این پسر با این دلبریاش...
یه عالمه بوس فرستادم برات .الآن میرسه ها!!!از آذرشهر تا تبریز که راهی نیست...زود پنجره رو باز کن.


مرسی خاله نرگس،منم پنجره رو باز کردم و چند تا بوس برای شما فرستادم
علامه کوچولو
25 شهریور 92 19:12
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا


عید شما هم مبارک
sepideh
25 شهریور 92 19:25
bache bayad sheytoon bashe dige


بله میدونیم
مامان علي كيا
26 شهریور 92 0:13
پسر ما هم شيطون شده ميگيره از مبلا و راه ميره بايد چهار چشمي مواطبشون باشيم تا خدايي نكرده آسيبي به خودشون نزنن


قربونش برم من
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
26 شهریور 92 5:10
اووووووووووووووووووو حالا کجای کاری مامانی چند هفته دیگه کارت درمیاد اساسی


وای که دیگه نمیدونم چیکار کنم
مامان علی
26 شهریور 92 19:11
به به یعنی آرتین جونم به جمع شیطونا پیوسته مبارک باشه مامانی از این به بعد باید اضافه کاری هم بکنی


بله کار ما شده از صبح تا شب دنبال آرتین دوییدن
الی مامان آنیل
26 شهریور 92 19:15
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥


بله اومدم
مامان آی سل
26 شهریور 92 23:24
عزیزم بزار راه بره اون موقع ببین چیکار میکنه...کار شما مامانی میشه ریخت و پاش پسری رو جمع کردن.خدا حفظش کنه.


وای دیگه فکر کنم اون موقع من...