شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

آب بازی

1392/6/16 12:44
نویسنده : مامان سعیده
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

دیروز جمعه رفتیم اسکو خونه آقاجون(پدر بزرگ مامان)،اولش خیلی خوب بازی میکردی و اصلا اذیت نکردی ولی بعد از ظهر چون از وقت خوابت گذشته بود و اونجا هم به خاطر سر و صدا نمیتونستی بخوابی هی نق میزدی منم شلوارتو در آوردم و رفتیم نشستیم کنار حوض پاهاتو که انداختم تو آب وای نگو از اونجایی که شما عاشق جاهای سرد هستین داشتی کیف میکردی اونقدر با پاهات شالاپ شولوپ کردی که هم خودتو هم منو خیس آب کرده بودی بعدش هم دیگه سرحال اومدی ...

همین که رسیدیم خونه از بس خسته شده بودی قشنگ خوابیدی

اینم مدل جدید خوابیدن آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مریم
16 شهریور 92 23:02
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
حدیث مامان پرهام
17 شهریور 92 2:16



بابائی پویان
17 شهریور 92 12:46
سلام درست مثل پویان جونه من عاشقه آب و آب بازیه
مامان امین
17 شهریور 92 13:26
وای خوشگل خاله چه ناز خوابیدی....امین جون منم تازگیها همینطوری لالا میکنه.


این بجه ها با این کاراشون تو دل برو میشن
الهام (مامان امير حسين)
18 شهریور 92 14:04
آب بازي ميكني؟؟
آخي سرما نخوري خاله!!
بوس


نه خاله من قویم چیزیم نمیشه
مامان رادین
18 شهریور 92 14:13
وااااای قربون اون خوابیدن قشنگت برم من.


خدا نکنه خاله
ayhan
18 شهریور 92 14:22
سلام ماشالله به آرتین جون شنا هم یاد گرفت آفرین


آره خاله ما اینیم دیگه
مامان ساميار
19 شهریور 92 8:45
سلام آرتين جون چقدر تو نازي گلم، مامان باسليقه اي هم داري،دوستت دارم گلم


سلام خاله مرسی چشماتون ناز میبینه منم شما رو خیلی دوست دارم
مامان رادین
19 شهریور 92 11:08
ای جونم به آب بازی کردن پسری
خوش گذشت جیگری
ایشالا همیشه به شادی


آره خیلی خوش گذشت
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 شهریور 92 12:53
آرتین جونم تو هم مثل آرتین من آب بازی دوست داری. قربون شکلت


بله خاله عاشق آب بازیم چه تو حموم چه جای دیگه
مامان مهسا
19 شهریور 92 16:26
سلام خاله از اشنایی با شما خیلی خوش حال شدم


سلام منم همچنین
الهه (مامان سروین
19 شهریور 92 19:22
ای قربون ارتین جون برم من ...سروین من هم عاشق اب بازی وقتی می برم حموم از وان در نمی یاد


ای جونم قربون سروین برم من
مامان اهورا
20 شهریور 92 0:45
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قربون اون خوابیدنت برم من!!!
چه عکس نازی!!!
سعیده جون حسابی شکار لحظه کردی!!!


آره نرگس جون دوربین ما همیشه دم دسته
مامان علی
20 شهریور 92 2:37
خسته نباشی عسل خوابهای خوب ببینی


مرسی خاله جون
مامان مهسا
20 شهریور 92 11:46
سلام ممنون از حضورتون دووووستون داریم


سلام خواهش میکنم منم همچنین
مامان ايلحان
20 شهریور 92 13:28
حسابي خوش گذروندي اقا پسري گل


بله خاله جون جاتون خالی
مامان علي كيا
20 شهریور 92 14:31
خاله پس حسابي بهت خوش گذشته


بله خاله جون خیلی کیف داد
مامان ارشیا
21 شهریور 92 13:53
نمیدونم این آب چه انرِژی میده به بچه ها که اینقدر آب بازی رو دوست دارن خدا رو شکر خوش گذشته بهت عزیزم....


آره واقعا
مامان محمدامین
21 شهریور 92 18:43
فدای تو خاله که اب بازی دوست داری مثل محمدامین...
خیلی بانمکه پسرت ماشا... سعیده جون...
براش اسپند دود کن...
میگم ببخشیدا میشه بهم بگین که قدو وزن ارتین جون چقدره؟؟؟


قربون شما چشم حتما
الهام مامان محیا
21 شهریور 92 18:57
وای منم از این حوض ها میخوامچون یرای محیا هم زیاد لازم میشه تا بخوابه
ولی متاسفانه آپارتمان نشینی وهزار درد بی درمون


آره واقعا
علامه کوچولو
23 شهریور 92 21:26
سلام سعیده جان
من هرچی توو قسمت پرسش و پاسخ توضیح میدم که مشکل شما سوختگی نیست که ناشی از پوشک و حساسیت و... باشه( بلکه یه ویروسه که بعد چند روز مراقبت جوش ها خشک میشن و میریزن که متخصص به پسر من ان ان داد و بتامتازون)باز هم اصرار دارن که پمادهای ضد سوختگی معرفی کنند
به هر حال به نظرم دکتر ببرین بهتره
انشاءالله که به زودی خوب بشه

ممنون گلم
مامان مهدی یار
24 شهریور 92 13:54
الهی آرتین جون همیشه شاد و پر انرژی باشه، فقط مامانی مواظبش باش که سرما نخوره این شازده...
آخیییییی عین نی نی ما می خوابه ...


الهی
مامان محمدحسین
24 شهریور 92 16:47
سلام عزیزم.
ببخشید که دیر بهت سر زدم ..
آخه هم مسافرت بودیم هم چندروزی ص کلید و موس رو آقا محمدحسین خان ترکونده بود. ماشاالله مردی شدی برای خودت .


سلام به روی ماهتون خواهش میکنم
صبا خاله ی آیسا
24 شهریور 92 20:27
چ خوشگل خووووااااابیدی ناناسم


من همه کارام همین جوریه خاله