شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

کنترل 9 ماهگی

1392/6/13 13:08
نویسنده : مامان سعیده
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

همون طور که گفته بودم دیروز رفتیم مرکز بهداشت واسه کنترل ماهانه،طبق معمول مسئول کنترل اومد و قد و وزنت و گرفت،خدا روشکر خوب وزن گرفته بودی. اتفاق تازه این بود که همیشه رو ترازو دراز میکشیدی و این دفعه نشوندیمت و شما گل پسر مثل یه مرد نشستی و اصلا تکون نخوردی همش نگران بودم که الان از اون بالا خودتو پرت میکنی پایین ولی این اتفاق نیوفتاد.راستی از دیروز چهار دست و پا رفتنت یه خورده پیشرفت کرده اول کامل سینه تو بلند میکنی و رو زانو و پاهات وایمستی و یه دفعه خودتو پرت میکنی جلو واین کارت یه کم خطرناکه آخه میترسم بری جلوی میز و این کارو بکنی و صورتت بخوره پایین میز و...تعجب

آخ از دست شما نی نی ها که کارای خطرناکی میکنیدآخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اهورا
13 شهریور 92 13:33
مامانی اینقدر نگران نباش...من واسه خودم مردی شدم دیگه
فقط چشمت رو من باشه و توکلت به خدا...هیچ اتفاقی نمی افته!!!!!!!!


بخدا من بعضی وقتها که فکر میکنم میبینم این خداست که با مهربونیش لین نی نی هارو از خطر حفظ میکنه والا...
الهام (مامان امير حسين)
13 شهریور 92 16:29
نگران نباش
خدا بيش از اون چه فكر كني مراقب ني ني هامونه!!


میدونم الهام جون خدا خیلی مهربونه
مامان آرتین
14 شهریور 92 18:52
سلام مامان آرتین جون یه سوال داشتم از کجا میشه لیست دوستان رو اضافه کرد؟ممنون میشم
بابائی پویان
17 شهریور 92 12:44
سلام به مامان آرتین . بچه نازو خوشکلی دارین خدا حفظش کنه به وب ما هم سربزنین خوشحال میشیم در ضمن واسه اضافه کردن دوستان میتونین از قسمت نی نی گپ نی نی های آنلاین درخواست دوستی واسه هرکسی میخواین بفرسین ایشالا که همیشه نده باشین و سایتون بالا سر آرتین جون باشه
پارمين
26 شهریور 92 15:55
سلام وبلاگ خيلي قشنگي داريد.ممنون از نظرتون براي وبلاگم
گفته بوديد ما همشهري هستيم؛شما كجا هستيد؟ما كرج زندگي ميكنيم اما خودم توي تهران بدنيا اومدم
فكر ميكنم شما هم تبريزي باشيد؛درسته؟



سلام ممنون خواهش میکنم بله ما تبریزی هستیم