شازده ما آرتین جانشازده ما آرتین جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
عشقولانه من وباباییعشقولانه من وبابایی، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

❀ღشازده خونه ما...(آرتین)❀ღ

دندونی

نه ماهگی

1392/6/11 19:19
نویسنده : مامان سعیده
398 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  ماهگیت مبارک.

باورم  نمیشه که نه ماه از بدنیا اومدن تو گذشته، آخه میدونی چرا؟چون با اومدن تو روزها و ساعتها خیلی زود میگذردن و من اصلا گذشت زمان و احساس نمیکنم.قربونت بشم هر روز که میگذره تو شیرین تر از روز قبل میشی وبا تموم شیطنت و شیرین کاریات دل من و بابایی رو میبری.هنوز موفق نشدی که چهار دست و پا راه بری البته سینه تو کامل بلند میکنی ها ولی بجای اینکه بری جلو میری عقب،تازه عصبانی هم میشه که چرا من عقب رفتم.قبلا از روروئک بدت میومد ولی الان دیگه  بهش عادل کردی و قشنگ تو خونه باهاش چرخ میزنی و به همه جا سرک میکشی منم مجبور شدم هر چی که رو میزها هستش و جمع کنم. آخه جنابعالی به هر چی که دستت میرسی میگیری میکشی.وای تازگیا مامانی شدی تا منو میبینی شروع میکنی به گریه که باید منو بغل کنی از این کارات اصلا خوشم نمیاد.فعلا همینا یادمه بازم اگه یادم افتاد برات مینویسم.راستی فردا قراره بریم مرکز بهداشت برای کنترل نه ماهگی ایشالا که مثل دفعه های قبل مشکلی نباشه.خیلی دوستت دارم عزیزم  قلبقلبقلب  

اینم خواب ناز آرتین وبابایی

و اما هندونه خوردن آرتین جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عکس فرش
11 شهریور 92 19:22
سلام... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون و کمترین هزینه.... تحویل درب منزل.... 09137290912 03614456265
حدیث مامان پرهام
12 شهریور 92 0:07
عززززززززززززززززززززیزم ارتین ناز نازه خاله قربونت بشم.........
مامانی چشم به هم بزنی یک سالش شده...
مامانی اصلا اشکال نداره که دوست داره بغلش کنی من توی کتاب روانشناسی خوندم که خیلیم خوبه....به محض اینکه خواست بیاد بغلت بغلش کن مامانی که اینکار باعث افزایش اعتماد به نفسش در اینده میشه.....ارتین ناز ناز خاله ......


خدا نکنه خاله،آره خاله میدونم همیشه بغلش میکنم دلم نمیاد زیاد گریه کنه ولی خوب خودم اذیت میشم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 شهریور 92 9:59
عزیز خوشگلــــــــــــــــــمممممم نه ماهه شدنت مبارک


مرسی خاله عزیزم
مامان امین
12 شهریور 92 12:03
مامانی واقعا میبینی با کاراشون دل ماهارو میبرن.
آرتین جون هم این ماه 4دست وپا رفتنو شروع میکنه چون امین منم تو 8ماه دنده عقب میرفت ولی دیگه پایان 9ماه تونست 4دست وپا بره. الان هم که دیگه داره تلاش میکنه راه بره.


آره عزیزم همه کاراشون شیرینه
معصومه مامان آرتین
12 شهریور 92 14:30
نه ماهگیت مبارگ عزیزکم
ماشالله به این گل پسر
عزیزم تو چقدر تودل برو هستی.



مرسی شما لطف دارین خاله
مامان امیرحسین
12 شهریور 92 16:00
قند عسل، نه ماهگیت مبارک باشه امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه


مرسی ایشالا
مامان سام
12 شهریور 92 20:12
ey jan che pesare nazi...


مرسی خاله
مامان اهورا
13 شهریور 92 13:35
9 ماهگیت مبارک ناز پسر!!!!!!!!!!!!!!!!
9 ماهگیت مبارک قند و عسل...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از اون صورت مثل ماهت.


مرسی خاله جون
الهام (مامان امير حسين)
13 شهریور 92 16:26
نه ماهگيت مبارك گل پسر...
چه خوابي هستن پدر و پسر
خوابم گرفت!!


مرسی آره خاله این پدر و پسر خیلی خوش خوابن
مامان فرحان
13 شهریور 92 19:41
فدات آرتین جون 9 ماهگیت مبارک


مرسی خاله عزیزم
مریم
16 شهریور 92 23:00
9 ماهگیت مبارک عزیزم[


ممنون خاله مریم
صبا خاله ی آیسا
24 شهریور 92 20:23
عزیزه دلم 9 ماهگیت مبارک


ممنون خاله صبا